فروش تمامی ارقام نهال با ضمانت و بیمه نامه 5 ساله

خرید نهال گلابی

لیست 7 رقم از پربارترین و بهترین انواع نهال گلابی

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال گلابی - product 31 min

خصوصیات نهال:  نهال گلابی شاه میوه از نهال های درشت و خوش طعم ایرانی است. جذابیت و محبوبیت این نهال به دلیل میوه ی شیرین تر و خوش عطر تر آن است. این نهال پوست بیرونی نازک و صاف تری دارد.

کاشت: بهترین فاصله برای کاشت این نهال در زمین شیب دار ملایم بادخیز 3 در 4 متر و برای زمین مسطح 4 در 4 متر می باشد.  این نهال در خاک های شنی رشد خیلی خوبی خواهد داشت.

گلدهی: این نهال در دسته نهال های دیرگل قرار می گیرد و باردهی خود را از سال دوم آغاز میکند.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال گلابی - product 149 min 1

خصوصیات نهال:  نهال گلابی شاه میوه از نهال های درشت و قرمز رنگ ایرانی است. جذابیت و محبوبیت این نهال به دلیل میوه ی آبدار با پوست قرمز رنگش است. ارتفاع این درخت به 6 متر نیز میرسد.

کاشت: کاشت این نهال ساده است ولی نیاز به مراقبت دارد. بهترین فاصله برای کاشت این نهال در 3 تا 5 متر می باشد. برای رشد بهتر و عملکرد قوی تر این نهال، بهتر است کاشت آن در مناطق نسبتا خشک انجام گیرد.

گلدهی: این نهال در دسته نهال های دیرگل میگیرد و باردهی خود را از سال سوم آغاز میکند.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال گلابی - product 35 min

خصوصیات نهال:  نهال گلابی پرتقالی از نهال های بسیار خاص و کمیاب است که اصالت آن به کشور چین بر می گردد. جذابیت و محبوبیت این نهال به دلیل داشتن میوه ی زرد و نارنجی رنگ و شکل ظاهری آن است.

کاشت: بهترین فاصله برای کاشت این نهال 6 در 4 متر می باشد. این نهال مقاومت بالایی نسبت به کم آبی دارد و کل نیاز آبی آن در حدود 8000 تا 10000 متر مکعب آب می باشد.

گلدهی: این نهال در دسته نهال های دیرگل ولی زودبارده قرار میگیرد و باردهی خود را از سال دوم آغاز میکند.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال گلابی - product 37 min

خصوصیات نهال: نهال گلابی درگزی از نهال های کشور عزیزمان ایران، خراسان شمالی میباشد. شکل ظاهری میوه ی این نهال، گرد است و رنگ سبز روشنی دارد. این درخت نهایتا تا ارتفاع 6 متر رشد می کند. وزن هر عدد گلابی درگزی حدود 400 گرم است.

کاشت: بهترین فاصله برای کاشت این نهال در زمین شیب دار ملایم 3 در 3 متر و برای زمین مسطح 4 در 4 متر میباشد

گلدهی: نهال گلابی برای باروری به ارقام گرده افشان نیاز دارد.این نهال در دسته نهال های دیرگل قرار میگیرد و باردهی خود را از سال دوم آغاز میکند.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال گلابی - product 39 min

خصوصیات نهال:  نهال هلو بیروتی از انواع نهال های وارداتی و پر سود است. جذابیت و محبوبیت این نهال در میان کشاورزان و باغداران به دلیل ماندگاری بالای آن ( در حدود 1 ما در یخچال) میباشد. حمل گلابی بیروتی بسیار ساده است و کمترین خسارت به آن وارد می شود.

کاشت: بهترین فاصله برای کاشت این نهال 3 در 4 متر میباشد. همچنین بهترین ارتفاع از سطح دریا برای کاشت آن 1300 تا 2200 متر است.

گلدهی: این نهال در دسته نهال های خود بارور و دیرگل قرار میگیرد و باردهی خود را از سال دوم آغاز میکند.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال گلابی - product 42 min

خصوصیات نهال:  نهال گلابی دوچی از انواع نهال های تجاری و پر سود است. جذابیت و محبوبیت این نهال گلابی در میان کشاورزان و باغداران به دلیل ماندگاری بالای آن می باشد. از نهال گلابی بیروتی می توان برای درست کرد کمپوت استفاده کرد. این نهال وارداتی است و اصالت این نهال متعلق به کشور ترکیه می باشد.

کاشت: نهال گلابی دوچی در برابر سرما حساسیت دارد ولی در مقابل مقاومت بالایی نسبت به خشکی دارد و در مناطق خشک و کم آب هم عملکرد خوبی دارد. نیاز آبی این نهال در حدود هفته ای یک بار می باشد.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال گلابی - product 41 min
خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

برخی از سوالات متداول قبل از خرید نهال

اگر سوال شما در لیست زیر نبود میتوانید در قسمت نظرات پرسش خود را از ما بپرسید و کارشناسان ما پاسخ خواهند داد.

1. نهال گردو چه زمانی مناسب برای خرید است؟

پاسخ: بهترین زمان برای خرید نهال گردو بین پاییز تا اوایل بهار است.

2. چگونه باید نهال گردو مناسب برای کاشت را انتخاب کرد؟

پاسخ: برای کاشت نهال گردو بهتر است منطقه، شرایط آب و هوایی و خاک موجود در محل کاشت را بررسی کرده، بهترین جایی که این شرایط برای کاشت گردو فراهم است را انتخاب نمایید. همچنین میتوانید با تماس با کارشناسان ما مشاوره تخصصی و رایگان به شما داده بشه.

3. چه مقدار فضای برای کاشت نهال گردو نیاز است؟

پاسخ: برای کاشت هر نهال گردو به طور میانگین باید حداقل حدود یک هکتار فضای قابل کشت داشته باشید.

4. چگونه می توان از نهال گردو به نحو احسن استفاده کرد؟

پاسخ: برای بهره مندی بهتر از نهال گردو، بهتر است اندازه کاشت، فاصله بین نهالها و نحوه آبیاری را بررسی کنید.

5. آیا برای رشد نهال گردو، نیاز به آبیاری زیاد است؟

پاسخ: نهال گردو برای رشد و رشد مطلوب، نیاز به آبیاری مناسب دارد.

6. چگونه می توانم از نهال گردو های خود برای تولید محصول استفاده کنم؟

پاسخ: برای بهره برداری از نهال گردو، بهتر است شرایط زمین شامل خاک در ابعاد مناسب و آب و هوا را بررسی کنید.

7. نهال گردو دارای چه خصوصیاتی است؟

پاسخ: نهال گردو دارای میوه خوراکی با خواص غذایی زیادی است که منبعی برای ویتامین ها، پروتئین ها و آنتی اکسیدان ها محسوب می شود.

8. چه مقدار زمان برای کاشت نهال گردو نیاز است؟

پاسخ: برای کاشت هر نهال گردو به طور میانگین حدود یک روز زمان نیاز است.

9. در چه ماه هایی می توان نهال گردو کاشت؟

پاسخ: زمان کاشت نهال گردو عادتاً از پاییز تا اوایل بهار است.

10. چگونه می توان سلامتی نهال گردو را در مراحل مختلف رشد حفظ کرد؟

پاسخ: برای حفظ سلامتی نهال گردو در مراحل مختلف رشد، باید مراقبت ویژه ای از آن داشت و شرایط الزامی شامل آبیاری، نور، هوا و خاک را به خوبی می شناخت.

(از کاشت تا سود دهی فراز نهال همراه شماست)

همه چیز درباره خرید نهال گلابی

لذت کشاورزی و سود دهی با خرید نهال گلابی

اگر به دنبال سرمایه گذاری اولیه کم ولی در عین حال سود باور نکردنی هستید، یا به دنبال بازاری متنوع و قابل رشد هم در ایران و هم خارج از ایران، سرمایه گذاری ایمن و بازدهی کوتاه مدت هستید، بی درنگ به شما خرید نهال گلابی را معرفی می کنیم.

کاشت و خرید نهال گلابی در زمانی بسیار کوتاه  و همچنین با سرمایه گذاری اولیه ی ناچیز به شما راهی کاملا ایمن و منطقی برای پیشرفت و کسب درآمد میلیونی را ارائه می کند.

گلابی ، شاه میوه ها به دلیل طعم و خاصیت بی نظیرش مخاطبان و مشتریان همیشگی خود را در ایران مجذوب خود کرده است و این امر به شما اطمینان فعالیت در بازاری کاملا قابل پیشرفت و ایمن را می دهد.

البته کاشت و نگهداری و رسیدن به بالا ترین راندمان نهال های گلابی نیازمند دانستن نکات و گرفتن مشاوره هایی است که فراز نهال می تواند در برطرف کردن ابهامات و سوالات آینده، به شما کمک کند.

مشخصات و ویژگی های نهال گلابی:

چرا خرید نهال گلابی بهترین انتخاب است؟

از ویژگی های بارز و معروف نهال گلابی، میوه ی بسیار آب دار و خوش طعم اش است. البته که نهال گلابی انواع متنوعی دارد ولی به صورت کلی، ارتفاع این نهال در حالت رشد تا حدود 3 متر افزایش می یابد. با خرید نهال گلابی باغ های شما با رویش گل های صورتی روشن تا سفید، جلوه ی خاصی پیدا می کند. نهال گلابی دارای برگ های نازک با حاشیه های دندانه دار و میوه ای درشت و کشیده می باشد.

نهال های گلابی که از منشا اروپایی هستند دارای شاخه هایی بدون خار هستند. نهال گلابی نسبتا به سرما حساس است (البته نسبت به نهال سیب). نهال گلابی می تواند تا دمای 30- درجه سانتی گراد مقاومت کند. عدم سرما زدگی بهاره از مزایای بارز نهال گلابی است. این نهال نیاز سرمایی بالایی دارد به همین دلیل است که کاشت و خرید نهال گلابی در مناطق نیمه سردسیری و سردسیری مرسوم و مناسب تر است بنابراین کاشت و خرید نهال گلابی در مناطق گرمسیری عملکرد خوبی ندارد.

خواص میوه گلابی:

گلابی دارای ۳۰۰۰ نوع متفاوت است و از میوه های خوش طعم و پر خاصیت است که بسیار محبوب است. در ادامه به برخی از خواص بی نظیر گلابی می پردازیم:

خواص گلابی برای سنگ کلیه

یکی از خواص گلابی برای سنگ کلیه است. این میوه دارای مقدار زیادی آب است که به همین دلیل به کارکرد کلیه‌ها و دفع سنگ و حتی بهبود عفونت مجاری ادراری کمک می‌کند.

خواص گلابی برای یبوست

دلیل مفید بود گلابی برای یبوست،  فیبر موجود در آن است که مواد غذایی را جمع می‌کند و به‌صورت توده در می‌آورد، در نتیجه غذا راحت ‌تر از میان روده عبور می کند.

خواص گلابی برای پیشگیری از سرطان

میوه گلابی سرشار از آنتی اکسیدان‌ها است. این آنتی اکسیدان ها با رادیکال‌های آزاد مبارزه می کنند؛ به همین دلیل گلابی با دارا بودن ویتامین‌ C، ویتامین A، ترکیبات فلانوئید، بتاکاروتن، لوتئین و زیگزانتین می‌تواند به پیشگیری از سرطان و بسیاری از بیماری‌ها کمک کند.

صفر تا صد احداث باغ گلابی

چگونه یک باغ گلابی احداث کنیم؟

همانطور که گفته شد باغ گلابی سود آوری بسیاری را برای شما خواهد داشت. درخت گلابی به دلیل ویژگی ها و محصولات پر طرفدارش در بین کشاورزان و باغداران بسیار محبوبیت دارد.

برای احداث یک باغ گلابی در ابتدا باید نهال مناسب برای منطقه ی خود را پیدا کنید که این گزینش باید بر اساس مولفه هایی مثل آب و هوا، گرمسیری یا سردسیری بودن، ارتفاع از سطح آزاد دریا، نوع خاک و … باشد. فراز نهال در انتخاب و خرید نهال گلابی مناسب منطقه ی شما به شما کمک می کند.

ارتفاع از سطح آزاد دریا چه تاثیری بر نهال گلابی دارد؟

ارتفاع از سطح آزاد دریا به معنی ارتفاع زمین مورد نظر ما از متوسط سطح آزاد دریاها می باشد. نکته ای که در این بحث قابل ذکر است این است که نهال ها با توجه به انواع متفاوتی که دارند، در ارتفاع های متفاوتی هم رشد بهتری دارند. یعنی بعضی از نهال های گلابی مناسب ارتفاع های کم و بعضی ها مناسب ارتفاع زیاد می باشند. البته ارتفاع زیاد و یا کم از سطح دریا هیچ ارتباطی با سردسیر بودن یا گرمسیر بودن منطقه ندارد.

بهترین خاک برای کاشت نهال گلابی چه زمانی است؟

این نهال با ارزش، احتیاج به مراقبت و بستر سازی مناسب برای رشد خود دارد. یکی از روش های بستر سازی برای رشد خوب نهال گلابی، انتخاب خاک مناسب و توجه به نکات مربوط به خاک آن است. خاک های سبک مثل خاک شنی، خاک رس و یا لومی جزو بهترین خاک ها برای کاشت نهال گلابی می باشد چرا که نفوذ پذیری هوا و آب در این نوع خاک ها بهتر است و این امر موجب تهویه ی مناسب برای نهال گلابی شما می شود. البته شخم زدن کافی و زهکشی خاک مورد نظر هم برای کاشت نهال گلابی ضروری است زیرا این عمل به جلوگیری از پوسیدگی و خفگی ریشه نهال گلابی کمک می کند. سطح مناسب PH برای خاک این نهال حداکثر 7 می باشد. برای تقویت خاک محل کشت نهال می‌توانیم از کود حیوانی پوسیده، کودهای شیمیایی استفاده کنید.

راهنمایی کامل برای خرید نهال گلابی

با توجه به نکاتی که ذکر شد، خرید نهال گلابی به خودی خود نیازمند دقت فراوان و ریز بینی شماست چرا که انتخاب بهترین نهال نیاز به تشخیص سالم بودن بدنه، برگ ها، ریشه ها، محل پیوند نهال، لیبیل استاندارد و …. دارد. اما نگران نباشید زیرا فراز نهال، منبع معتبر خرید نهال گلابی در ایران در کنار شماست. شما می توانید با مطالعه ی وبسایت این نهالستان ، به تنوع بالایی از سالم ترین نهال های گلابی با بهترین قیمت ها دست پیدا کنید و به راحتی برای خرید اینترنتی مناسب ترین نهال گلابی برای محل کاشت خود اقدام فرمایید.

بهترین زمان برای کاشت نهال گلابی چه زمانی است؟

چه فصلی برای کاشت و خرید نهال گلابی بهتر است؟

زمان کاشت نهال گلابی بسته به نوع آن متفاوت است. توجه به بهترین زمان کاشت و خرید نهال گلابی بسیار مهم است، چرا که اگر نهال خود را در زمان نا مناسبی بکارید موجب اختلال در عملکرد نهال گلابی شما و حتی محصول دهی ضعیف می گردد. کاشت نهال گلابی باید در زمانی انجام گیرد که ریشه ی آن در حالت خواب قرار دارد. به توصیه کشاورزان کار بلد و با تجربه بهترین فصل برای کاشت و خرید نهال گلابی، اوایل تا اواسط زمستان می باشد.

سیر تا پیاز بار دهی نهال گلابی:

همانطور که گفته شد، نهال گلابی جزو  نهال های زود بازده است و به سرعت کشاورز و باغدار را به سود می رساند. معمولا نهال گلابی بار دهی خود را از سال دوم آغاز می کند. البته در بعضی از نهال ها ( بسته به نوع متفاوتشان) در 4 سالگی اولین بار دهی آغاز می شود. عمر بار دهی و اقتصادی نهال گلابی در حدود 30 سال است به این معنی که نهال گلابی تا 30 سال می تواند به شما محصول خوب و با کیفیتی ارائه دهد. اما در سنین 8 تا 20 سالگی، عملکرد نهال گلابی به بیشترین حد خود می رسد و شما می توانید بالاترین سود را در طی این سال ها از فروش محصولات پر بار و با کیفیت نهال هایتان ببرید.

بهترین فاصله برای کاشت نهال گلابی؟

دقت به فاصله ی مناسب برای کاشت نهال بسیار مهم است. زیرا اگر فاصله گذاری در کشت به درستی انجام نگردد موجب اختلال در دریافت نور و… می گردد. از طرفی نهال گلابی با توجه به انواع متفاوتی که دارد، فاصله ی کاشت آن هم متفاوت است. به طور معمول طبق توصیه ی کشاورزان و متخصصین بهترین فاصله برای کاشت نهال گلابی، 6 تا 7 متر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *