فروش تمامی ارقام نهال با ضمانت و بیمه نامه 5 ساله

خرید نهال انار

لیست 5 رقم از پربارترین و بهترین انواع نهال انار

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال انار - product 115 min

خصوصیات نهال: این نهال انار با کیفیت بسیار گرما دوست است و برای تولید هر چه بهتر محصولات خود، به گرمای تابستانه ی بیشتری نیاز دارد. اصالت نهال انار رباب نیریز، به کشور عزیزمان ایران باز می گردد. البته این نوع نهال متعلق به استان فارس و شهرستان نیریز می باشد.این نوع نهال انار انعطاف پذیری بالایی در برابر انواع خاک ها دارد. نهال انار رباب توانایی مقاومت در برابر سرما تا منفی 10 درجه ی سانتی گراد را دارد. عمر مفید نهال انار بسیار بالاست و نهال انار رباب نیریز عمر اقتصادی در حدود 200 سال دارد.

میوه: میوه ی این نهال انار اندازه بزرگی دارد و پوست آن ضخیم است.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال انار - product 117 min

خصوصیات نهال: نهال انار رویال از انواع نهال های بسیار مناسب مناطق سردسیری است. این نوع نهال انار در دسته ی نهال های انار تجاری قرار گرفته است. نهال انار رویال، در دوران بلوغ خود حداکثر به ارتفاع 5 تا 8 متری خواهد رسید. که این ارتفاع در بین نهال های انار بسیار مناسب محسوب می شود. عمر مفید نهال انار بسیار بالاست و نهال انار رویال عمر اقتصادی در حدود 100 سال دارد.

میوه: میوه ی این نهال دارای پوستی ضخیم و قرمز رنگ است. دانه های این میوه خوش طعم و قرمز است.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال انار - product 123 min

خصوصیات نهال: از انواع نهال های انار شناخته شده در بازار، نهال انار ساوه می باشد. کاشت این نوع نهال در بین کشاورزان و باغداران ایران از زمان های قدیم مرسوم بوده است. این نهال به دلیل کشت بسیار آن در شهرستان ساوه، به این نام معروف و مشهور شده است. این نوع نهال انار نیاز سرمایی کمی( منفی 10 درجه سانتی گراد) دارد

میوه: میوه ی نهال انار ساوه نسبت به سایر انواع نهال انار، بسیار درشت تر و آبدار تر است. این میوه محصولی بسیار مناسب برای تولید فرآورده های انار مثل لواشک و رب انار و … می باشد.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال انار - product 121 min

خصوصیات نهال: نهال انار ساوه ملس شیرین، از انواع نهال های با کیفیت و بسیار مرغوب است. اصالت این نهال همانطور که از اسمش نیز پیداست، متعلق به کشورمان ایران و شهرستان ساوه است. عمر اقتصادی این نهال با ارزش و جذاب، بسیار زیاد است و حتی نزدیک به 100 سال می باشد. پس از مدت ذکر شده، رفته رفته باردهی این نهال کاهش می یابد.

میوه: جذابیت و خاصیت اصلی میوه ی این نهال، به دلیل طعم بی نظیر میوه ی این نهال است. میوه ی نهال انار ساوه طعمی ملس مایل به شیرین دارد و در بازار ایران طرفداران بسیار زیادی دارد.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال انار - product 120 min

خصوصیات نهال: از انواع شناخته شده ی نهال های انار نهال انار ساوه ترش می باشد. کاشت این نوع نهال در بین کشاورزان و باغداران ایران از زمان های قدیم مرسوم بوده است. این نهال به دلیل کشت بسیار آن در شهرستان ساوه، به این نام معروف و مشهور شده است. این نوع نهال به دلیل کیفی بسیار بالا و همچنین ویژگی های منحصر به فرد، مورد توجه ویژه ی کشاورزان و باغداران قرار گرفته است.

میوه: میوه ی جذاب و خوش طعم و رنگ این نهال انار، بسیار تش مزه و لذیذ می باشد. همچنین دارای پوستی ضخیم و قرمز رنگ است. دانه های این میوه خوش طعم و قرمز است.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

برخی از سوالات متداول قبل از خرید نهال

اگر سوال شما در لیست زیر نبود میتوانید در قسمت نظرات پرسش خود را از ما بپرسید و کارشناسان ما پاسخ خواهند داد.

1. نهال گردو چه زمانی مناسب برای خرید است؟

پاسخ: بهترین زمان برای خرید نهال گردو بین پاییز تا اوایل بهار است.

2. چگونه باید نهال گردو مناسب برای کاشت را انتخاب کرد؟

پاسخ: برای کاشت نهال گردو بهتر است منطقه، شرایط آب و هوایی و خاک موجود در محل کاشت را بررسی کرده، بهترین جایی که این شرایط برای کاشت گردو فراهم است را انتخاب نمایید. همچنین میتوانید با تماس با کارشناسان ما مشاوره تخصصی و رایگان به شما داده بشه.

3. چه مقدار فضای برای کاشت نهال گردو نیاز است؟

پاسخ: برای کاشت هر نهال گردو به طور میانگین باید حداقل حدود یک هکتار فضای قابل کشت داشته باشید.

4. چگونه می توان از نهال گردو به نحو احسن استفاده کرد؟

پاسخ: برای بهره مندی بهتر از نهال گردو، بهتر است اندازه کاشت، فاصله بین نهالها و نحوه آبیاری را بررسی کنید.

5. آیا برای رشد نهال گردو، نیاز به آبیاری زیاد است؟

پاسخ: نهال گردو برای رشد و رشد مطلوب، نیاز به آبیاری مناسب دارد.

6. چگونه می توانم از نهال گردو های خود برای تولید محصول استفاده کنم؟

پاسخ: برای بهره برداری از نهال گردو، بهتر است شرایط زمین شامل خاک در ابعاد مناسب و آب و هوا را بررسی کنید.

7. نهال گردو دارای چه خصوصیاتی است؟

پاسخ: نهال گردو دارای میوه خوراکی با خواص غذایی زیادی است که منبعی برای ویتامین ها، پروتئین ها و آنتی اکسیدان ها محسوب می شود.

8. چه مقدار زمان برای کاشت نهال گردو نیاز است؟

پاسخ: برای کاشت هر نهال گردو به طور میانگین حدود یک روز زمان نیاز است.

9. در چه ماه هایی می توان نهال گردو کاشت؟

پاسخ: زمان کاشت نهال گردو عادتاً از پاییز تا اوایل بهار است.

10. چگونه می توان سلامتی نهال گردو را در مراحل مختلف رشد حفظ کرد؟

پاسخ: برای حفظ سلامتی نهال گردو در مراحل مختلف رشد، باید مراقبت ویژه ای از آن داشت و شرایط الزامی شامل آبیاری، نور، هوا و خاک را به خوبی می شناخت.

(از کاشت تا سود دهی فراز نهال همراه شماست)

همه چیز درباره خرید نهال انار

درآمد دلاری با کاشت و خرید نهال انار

انار ، این میوه ی بهشتی، یاقوت روی خوشه های شما به دلیل طعم و خاصیت بی نظیرش مخاطبان و مشتریان همیشگی خود را در ایران و همچنین خارج از ایران مجذوب خود کرده است و این امر به شما اطمینان فعالیت در بازاری کاملا قابل پیشرفت و ایمن را می دهد.

نهال انار به دلیل ویژگی های بی نظیرش به بهترین گزینه برای کشاورزان و باغدارن تبدیل شده است. اگر به دنبال سرمایه گذاری اولیه کم ولی در عین حال سود باور نکردنی هستید، یا به دنبال بازاری متنوع و قابل رشد هم در ایران و هم خارج از ایران، سرمایه گذاری ایمن و بازدهی کوتاه مدت هستید، بی درنگ به شما خرید نهال انار را معرفی میکنیم.

کاشت و خرید نهال انار در زمانی بسیار کوتاه  و همچنین با سرمایه گذاری اولیه ی ناچیز به شما راهی کاملا ایمن و منطقی برای پیشرفت و کسب درآمد میلیونی را ارائه می کند.

مشخصات و ویژگی های نهال انار

چرا خرید نهال انار بهترین انتخاب است؟

همانطور که در بالا تر نیز ذکر شد، کاشت و خرید نهال انار تبدیل به بهترین گزینه برای کشاورزان و باغداران عزیزی که به دنبال سود باور نکردنی هستند، شده است.

نهال انار دارای ویژگی های منحصر به فرد و بی نظیری است که در ادامه با آن بیشتر آشنا می شویم:

سن باردهی: شما با کاشت و خرید نهال انار می توانید انتظار این را داشته باشید که نهال شما در نهایتا سال دوم پس از کاشت، شروع به محصول دهی فوق العاده ی خود کند.

عمر اقتصادی: میزان عمر مفید و اقتصادی نهال انار بسیار خوب است و به طور متوسط در اکثر نهال های انار عمر اقتصادی به 40 تا 45 سال نیز می رسد. این به این معناست که نهال انار شما تا 40 تا 45 سالگی به خوبی میوه می دهد ولی از این سن به بعد نهال شما با کاهش بار دهی رو به رو است.

خواص انار

میوه ی نهال انار بسیار ارزشمند و مفید است. در ادامه با برخی خواص آن آشنا خواهیم شد:

میوه ی بهشتی و یاقوتی رنگ انار، بسیار کم کالری و کم چرب است و این مسئله آن را به بهترین گزینه برای گنجاندن در رژیم غذایی، تبدیل کرده است. انار دارای مقدار زیادی فیبر، ویتامین و مواد معدنی می باشد که آن را شفا دهنده ی بسیاری از بیماری ها کرده است. برای مثال ویتامین C موجود در انار برای درمان کم خونی و فقر آهن و همچنین جلوگیری از سرماخوردگی بسیار مفید و موثر است. حتی شما عزیزان می توانید با پختن انار یک آنتی بیوتیک خیلی قوی ایجاد کنید که هر نوع عفونت ناشی از سرما‌خوردگی مانند گلو درد ، گوش درد وعفونت‌های ریه‌ها را ترمیم و درمان می‌کند. 

همچنین میوه نهال انار به دلیل داشتن سطح آنتی اکسیدان بسیار بالا به تقویت سیستم دفاعی بدن کمک می‌کند. مقابله با بیماری هایی مانند سرطان، آلزایمر، بیماری ها قلبی و عروقی مثل فشار خون، مشکلات گوارشی، بیماری های التهابی و … از فواید و خواص میوه ی انار به شمار می رود.

مهم ترین نکات قبل از کشت نهال انار

قبل از کشت و خرید نهال انار چه چیز اهمیت دارد؟

همانطور که ذکر شد کاشت و خرید نهال انار بسیار سود آور است ولی خرید نهال انار نیازمند دانستن نکاتی است که به شما درک کاملی از محصول خریداری شده بدهد.

نهال انار دارای انواع متفاوتی است و این طبقه بندی در نهال ها وابسته به ویژگی های هر نهال هستند. ویژگی هایی مثل زمان باردهی، مراقبت، عمر باردهی، میانگین وزن میوه و …. بیانگر خصوصیات منحصر به فرد هر نوعی از انار می باشند. اگر از اصطلاحات بالا چیزی نمی دانید یا برایتان سوال شده است که خصوصیات ذکر شده چه تاثیری در نهال انار شما و میزان سود دهی باغ شما دارد اصلا نگران نباشید زیرا فراز نهال با شماست تا به شما در خرید نهال انار مناسب مشاوره دهد. همان اندازه که دانستن نوع نهال انار مناسب مهم است، پیدا کردن یک نهالستان معتبر و خوب هم برای خرید نهال انار بسیار اهمیت دارد. زیرا نحوه ی کاشت بذر و نگهداری از نهال، در روند باردهی و کیفیت آن مهم و تاثیر گذار است. نکته ی حائز اهمیت بعدی سالم بودن بدنه ی نهال انار شماست. بدنه ی نهال انار و برگ های آن باید عاری از هر گونه بیماری و آفات باشد.

صفر تا صد احداث باغ انار

چگونه یک باغ انار احداث کنیم؟

همانطور که گفته شد خرید نهال انار فواید بی شماری برای شما خواهد داشت. نهال انار از آن دست محصولاتی است که خواص بسیار زیادی دارد و از آن فرآورده های بسیار زیادی تهیه می شود. برای احداث یک باغ انار در ابتدا باید نهال مناسب برای منطقه ی خود را پیدا کنید که این گزینش باید بر اساس مولفه هایی مثل آب هوا، گرمسیری یا سردسیری بودن، ارتفاع از سطح دریا، نوع خاک و … باشد.

ارتفاع از سطح دریا چه تاثیری بر نهال انار دارد؟

ارتفاع از سطح دریا به معنی ارتفاع زمین مورد نظر ما از متوسط سطح آزاد دریا ها می باشد. نکته ای که در این بحث قابل ذکر است این است که نهال ها با توجه به انواع متفاوتی که دارند، در ارتفاع های متفاوتی هم رشد بهتری دارند. یعنی بعضی از نهال های انار مناسب ارتفاع های کم و بعضی ها مناسب ارتفاع زیاد می باشند. البته ارتفاع زیاد و یا کم از سطح دریا هیچ ارتباطی با سردسیر بودن یا گرمسیر بودن منطقه ندارد.

بهترین خاک برای کاشت نهال انار چیست؟

برای کاشت نهال انار بهتر است در ابتدا خاک محل مورد نظر برای کشت را بررسی کنید تا مطمئن شوید که خاک مورد نظر، تمام مواد مغذی و مورد نیاز برای رشد نهال انار را دارا است. بهترین روش برای دستیابی به این اطمینان، آزمایش کردن خاک است.

خاک های سبک، مثل خاک های شنی و لومی جزو بهترین خاک ها برای کاشت نهال  انار می باشد. چرا که نفوذ پذیری هوا و آب در این نوع خاک ها بهتر است و این امر موجب تهویه ی مناسب برای نهال انار شما می شود. البته شخم زدن کافی و زهکشی خاک مورد نظر هم برای کاشت نهال انار ضروری است زیرا این عمل به جلوگیری از پوسیدگی و خفگی ریشه نهال انار کمک می کند. بهترین مقدار ph برای کاشت نهال انار 7.5 تا 8.5 می باشد.

بهترین زمان برای کاشت نهال گردو چه زمانی است؟

چه فصلی برای کاشت نهال گردو بهتر است؟

برای پاسخ به این سوال باید ابتدا روش کاشت درخت گردو را انتخاب کنیم. برای روش کاشت با بذر، اوایل تابستان و اواخر بهار، مناسب ترین زمان است. اما برای روش کاشت با نهال، باید گفت بهترین زمان، وقتی است که نهال گردوی شما در حالت خواب قرار داشته باشد تا برای رشد در فصل بهار آماده باشد. پس اواسط پاییز تا اواخر زمستان بهترین زمان برای کاشت نهال گردو با روش کاشت با نهال است. البته  توجه به نوع منطقه ی کاشت( باغ مورد نظر شما ) نیز مهم است.

مناسب ترین نهال های انار برای مناطق متفاوت اقلیمی

مناطق سردسیری:

در کل نهال های انار به صورت ذاتی مناسب برای کاشت در مناطق معتدل و گرمسیری هستند. البته نهال انار مناسب برای این نوع اقلیم، باید مقاومت بسیار بالایی در برابر سرما و افت دما داشته باشند. این نهال ها معمولا در ارتفاع های بیشتر از 1400 متر از دریا کاشته می شوند. نهال انار مناسب برای این آب و هوا و اقلیم، در دسته ی نهال های دیر رس قرار می گیرد و البته، گل دهی این نهال انار نیز دیر تر از سایر نهال های انار می باشد. نهال انار پا کوتاه در دسته ی این نوع نهال ها می باشد.

 مناطق گرمسیری:

نهال های انار به صورت بالقوه مناسب برای کاشت در مناطق گرمسیری و معتدل می باشند. این نوع نهال ها مقاومت کمتری در برابر سرما دارند و گرما دوست تر هستند. از انواع نهال های انار مناسب برای این نوع آب و هوا می توان به نهال های زیر اشاره کرد:

انواع بیماری ها و آفات نهال انار

دشمنان باغ خود را بهتر بشناسید!

درست است که شما با انتخاب و خرید نهال انار مناسب می توانید انتظار مقاومت بالایی را از نهال انار در برابر بیماری ها و آفات داشته باشید ولی بهر حال  بیماری ها و آفاتی وجود دارند که شما با شناخت و تشخیص آن ها و بر طرف کردنشان می توانید به درخت خود کمک کنید. از مهلک ترین و خطرساز ترین بیماری ها و آفات نهال انار می توان به کفشدوزک، شته انار، کرم گلوگاه ، کرم ریشه انار و و بیماری های قارچی درخت انار اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *