خرید نهال سیب

لیست 6 رقم از پربارترین و بهترین انواع نهال سیب

09144802402

مشاوره رایگان کاشت نهال سیب

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال سیب - product 44 min

خصوصیات نهال:  این نهال، یکی از بهترین و پر محصول ترین انواع سیب است و اصالت آن مربوط به کشور ژاپن است. میوه این درخت، متراکم، ترد، شیرین و قرمز رنگ است.

کاشت: این نهال برای رشد خوب ، به میزان نور زیادی نیاز دارد. بهترین فاصله برای رشد بهتر این نهال، 4*4 متر می باشد. کاشت این نهال در 1300 تا 2200  متر ارتفاع از سطح دریا میسر است.

گلدهی: این نهال برای باروری به انواع نهال های دیگر به عنوان گرده افشان نیاز دارد و باردهی خود را از سال ششم تا دهم آغاز میکند.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال سیب - product 47 min

خصوصیات نهال: این نهال، از انواع نهال کمیاب و بسیار خاص آمریکایی است و به سیاه بودن میوه خود معروف است. ماندگاری سیب جرومین بسیار زیاد است و در بین نهال های سیب قیمت بالاتری دارد.

کاشت: بیشترین میزان تحمل سرما در این نهال، حد اکثر تا 40 درجه زیر صفر است. بهترین فاصله برای رشد بهتر این نهال، 4 متر در 6 متر می باشد. کاشت این نهال در 1300 تا 2200 متر ارتفاع از سطح دریا میسر است.

گلدهی: این نهال برای باروری به انواع نهال های دیگر به عنوان گرده افشان نیاز دارد و باردهی خود را از سال دوم آغاز میکند.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال سیب - product 49 min

خصوصیات نهال:  این نهال، از انواع نهال های کمیاب و بسیار خاص انگلیسی است و به تو سرخ بودن میوه خود معروف است. این نوع سیب جذاب و خاص، محبوبیت بسیار زیادی دارد و سرمایه گذاری را برای باغداران، بسیار سودبخش کرده است.

کاشت: بهترین فاصله برای رشد بهتر این نهال، 7×7 می باشد. کاشت این نهال در 1300 تا 2200 متر ارتفاع از سطح دریا میسر است.

گلدهی: این نهال برای باروری به نهال های دیگر به عنوان گرده افشان نیاز دارد و در دسته نهال های دیر گل قرار میگیرد. نهال سیب خونی باردهی خود را از سال سوم آغاز میکند.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال سیب - 3 min

خصوصیات نهال: نهال سیب گلاب از اقتصادی ترین و پر بار ترین نهال های سیب ایرانی- اصفهانی است که در دسته نهال های زودرس قرار میگیرد. میوه ی این درخت،  به دو رنگ سبز و سفید با هاله های قرمز است.

کاشت: بهترین فاصله برای رشد بهتر این نهال، 3×3 متر می باشد. نیاز آبی نهال سیب گلاب در حدود 14 لیتر در هفته است و آبیاری به این درخت باید هر 10 روز یکبار انجام گیرد. بیشترین و بهترین رشد و عملکرد این نهال در منطقه مراغه می باشد.

گلدهی: نهال سیب گلاب در دسته بندی نهال های دیر گل قرار میگیرد و باردهی خود را از سال سوم آغاز میکند.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال سیب - product 211 min

خصوصیات نهال:  این نهال، بر خلاف اسمش از انواع نهال پر طرفدار و محبوب آمریکایی است. نهال قرمز فرانسه به صورت نیمه عمودی رشد می کند و عملکرد بالایی دارد. به طور میانگین عمر اقتصادی این نهال در حدود 40 سال است.

کاشت: بهترین فاصله برای رشد بهتر این نهال، 6*6 متر می باشد. کاشت این نهال در 1300 تا 2200 متر ارتفاع از سطح دریا میسر است.

گلدهی: این نهال برای باروری به نهال های دیگر به عنوان گرده افشان نیاز دارد و در دسته نهال های دیر گل قرار میگیرد و باردهی خود را از سال ششم آغاز می کند.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال سیب - product 208 min

خصوصیات نهال:  نهال سیب زرد لبنان از انواع نهال های پر بازده قرار میگیرد که میوه ی آن طعمی ترش و ملس دارد. عطر دلنشین سیب این نهال، از دلایل اصلی محبوبیت و جذاب بودن این میوه در بازار است.

کاشت: بهترین فاصله برای رشد بهتر این نهال، 5×5 متر می باشد. افزایش ارتفاع از سطح دریا در افزایش کیفیت و قطر میوه ی خوش طعم این نهال تاثیر مستقیم دارد. این نهال نسبت به خشکی مقاوم نیست و در خاک لومی رشد خوبی خواهد داشت.

گلدهی: این نهال در دسته نهال های دیر گل قرار میگیرد و باردهی خود را از سال پنجم آغاز میکند.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

برخی از سوالات متداول قبل از خرید نهال

اگر سوال شما در لیست زیر نبود میتوانید در قسمت نظرات پرسش خود را از ما بپرسید و کارشناسان ما پاسخ خواهند داد.

1. نهال گردو چه زمانی مناسب برای خرید است؟

پاسخ: بهترین زمان برای خرید نهال گردو بین پاییز تا اوایل بهار است.

2. چگونه باید نهال گردو مناسب برای کاشت را انتخاب کرد؟

پاسخ: برای کاشت نهال گردو بهتر است منطقه، شرایط آب و هوایی و خاک موجود در محل کاشت را بررسی کرده، بهترین جایی که این شرایط برای کاشت گردو فراهم است را انتخاب نمایید. همچنین میتوانید با تماس با کارشناسان ما مشاوره تخصصی و رایگان به شما داده بشه.

3. چه مقدار فضای برای کاشت نهال گردو نیاز است؟

پاسخ: برای کاشت هر نهال گردو به طور میانگین باید حداقل حدود یک هکتار فضای قابل کشت داشته باشید.

4. چگونه می توان از نهال گردو به نحو احسن استفاده کرد؟

پاسخ: برای بهره مندی بهتر از نهال گردو، بهتر است اندازه کاشت، فاصله بین نهالها و نحوه آبیاری را بررسی کنید.

5. آیا برای رشد نهال گردو، نیاز به آبیاری زیاد است؟

پاسخ: نهال گردو برای رشد و رشد مطلوب، نیاز به آبیاری مناسب دارد.

6. چگونه می توانم از نهال گردو های خود برای تولید محصول استفاده کنم؟

پاسخ: برای بهره برداری از نهال گردو، بهتر است شرایط زمین شامل خاک در ابعاد مناسب و آب و هوا را بررسی کنید.

7. نهال گردو دارای چه خصوصیاتی است؟

پاسخ: نهال گردو دارای میوه خوراکی با خواص غذایی زیادی است که منبعی برای ویتامین ها، پروتئین ها و آنتی اکسیدان ها محسوب می شود.

8. چه مقدار زمان برای کاشت نهال گردو نیاز است؟

پاسخ: برای کاشت هر نهال گردو به طور میانگین حدود یک روز زمان نیاز است.

9. در چه ماه هایی می توان نهال گردو کاشت؟

پاسخ: زمان کاشت نهال گردو عادتاً از پاییز تا اوایل بهار است.

10. چگونه می توان سلامتی نهال گردو را در مراحل مختلف رشد حفظ کرد؟

پاسخ: برای حفظ سلامتی نهال گردو در مراحل مختلف رشد، باید مراقبت ویژه ای از آن داشت و شرایط الزامی شامل آبیاری، نور، هوا و خاک را به خوبی می شناخت.

(از کاشت تا سود دهی فراز نهال همراه شماست)

همه چیز درباره خرید نهال سیب

خرید نهال سیب، پر سود ترین درخت برای باغ شما

اگر به دنبال پر سود ترین و متنوع ترین درخت برای باغ خود هستید، کاشت و خرید نهال سیب بهترین گزینه برای شماست. نهال سیب دارای 7500 نوع متفاوت میوه سیب در جهان است. جالب است که بدانید نهال سیب نخستین بار از قاره ی آسیا و اروپا به قاره ی آمریکا انتقال یافت. این میوه ی پر خاصیت خوش طعم از محبوب ترین میوه ها در تمام جهان محسوب می شود. همین امر وجود بهترین و پرسود ترین بازار جهانی میوه را برای باغداران تضمین می کند. اگر به نوع آب و هوا و اقلیم مورد نظرتان برای کاشت و خرید نهال سیب دقت داشته باشید، همچنین مراقبت و نگهداری کافی از نهال سیب داشته باشید، می توانید مطمئن باشید که نهال سیب شما، بهترین محصولات را به شما خواهد داد و با سودی چشمگیر شما را غافلگیر خواهد کرد.

خصوصیات نهال سیب:

نهال سیب از انواع نهال های برگریز و مناسب برای مناطق سردسیری است و در این مناطق بهترین عملکرد خود را نشان می دهد. نهال سیب از انواع درختان گلسرخی است و داشتن پایه کوتاه و برگ های ریز و شاخه های بدون تیغ از خصوصیات بارز این نهال می باشد. برای احداث کاشت و خرید نهال سیب در ابتدا باید نهال مناسب برای منطقه ی خود را پیدا کنید که این گزینش باید بر اساس مولفه هایی مثل آب هوا، گرمسیری یا سردسیری بودن، ارتفاع از سطح دریا، نوع خاک و … باشد. فراز نهال در انتخاب و خرید نهال سیب مناسب منطقه ی شما به شما کمک می کند.

خواص میوه سیب:

میوه نهال سیب یکی از سالم‌ترین و محبوب‌ترین میوه‌ها در جهان است. این میوه به دارای مقدار زیادی ویتامین C، فیبر، آنتی اکسیدان و … است که بسیار برای بدن مفید است. تقویت سلول‌های بدن و کاهش خطر ابتلا به سرطان، کاهش کلسترول در بدن، تقویت سیستم ایمنی بدن و … بعضی از اصلی‌ترین و مهمترین خواص این میوه خوشمزه محسوب می شود.

مهم ترین نکات کاشت نهال سیب:

ارتفاع از سطح دریا به معنی ارتفاع زمین مورد نظر ما از متوسط سطح آزاد دریاها می باشد. نکته ای که در این بحث قابل ذکر است این است که نهال ها با توجه به انواع متفاوتی که دارند، در ارتفاع های متفاوتی هم رشد بهتری دارند. یعنی بعضی از نهال های گردو مناسب ارتفاع های کم و بعضی ها مناسب ارتفاع زیاد می باشند. البته ارتفاع زیاد و یا کم از سطح دریا هیچ ارتباطی با سردسیر بودن یا گرمسیر بودن منطقه ندارد.

مهم ترین نکات قبل از کشت نهال گردو

همانطور که گفته شد نهال سیب از انواع نهال های برگریز سردسیری است و در مناطق سردسیر معتدل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش میگذارد. نهال سیب برای داشتن رشد بهتر معمولا در عرض جغرافیایی 33 تا 55 کاشته میشوند. نیاز سرمایی نهال سیب در حدود 1000 تا 1500 ساعت در دمای زیر 7 درجه سانتی گراد است و در این مناطق میزان سرمای مورد نیاز نهال برای شکستن خواب زمستانی کافی است و نیاز سرمای نهال سیب در این مناطق به خوبی بر طرف میگردد. نهال سیب به علت دیر گل بودن مقاومت خوبی در برابر سرما دارد. ( البته این مقاومت در انواع مختلف نهال سیب، متفاوت است. این نکته بار دیگر اهمیت توجه به خرید و کاشت نهال مناسب با منطقه ی مورد نظر را نشان میدهد.) نباید از مضر بودن سرمای بهاره در بعضی از مناطق سردسیر برای نهال سیب غافل شد. این نوع از سرما می تواند باعث از بین رفتن شکوفه های نهال سیب شود. برای کنترل سرمای بهاره و نگهداری از نهال سیب خود، راه هایی مثل انتخاب انواع نهال های دیرگل، ایجاد دود در باغ خود، ایجاد بادشکن اطراف محل کاشت، استفاده از رنگ برای محافظت از تنه، پاشیدن آب روی درختان و … وجود دارد. بهترین میزان ارتفاع از سطح دریا آزاد برای نهال سیب مقدار 1500 تا 2700 متر می باشد. لازم به ذکر است تحمل دمای بالاتر از 21 تا 24 درجه سانتی گراد در تابستان برای نهال سیب امکان پذیر نیست. بهترین مناطق برای رشد نهال سیب، مناطقی با نور و آفتاب کافی و بدون نوسانات جدی در تابستان می باشد. همچنین وزش باد های شدید مخصوصا باد های تابستانه می تواند در تضعیف محصول نهال سیب نقش مهمی داشته باشد.

بهترین خاک برای نهال سیب کدام است؟

خاک سبک و لومی بهترین گزینه برای کاشت نهال سیب است و البته برای ریشه زایی بهتر، وجود خاک رس و شن در خاک نهال سیب، اهمیت دارد. مهم ترین نکته در کاشت نهال سیب، الزام در زهکشی مناسب است. حتما در انتخاب محل مناسب برای کاشت و خرید نهال سیب دقت کنید چراکه این نهال نسبت به خشکی مقاومت خوبی دارد پس برای جلوگیری از خفگی ریشه نهال سیب، بهتر است از انتخاب مناطقی که آب زیر زمینی بالایی دارند خودداری کنید. خاک جلگه ای دشمن ریشه نهال سیب است و موجب پوسیدگی ریشه و طوقه و بروز بیماری های قارچی در این نهال می گردد. خاک دارای ph 5/5 تا 6/5 و غنی از مواد آلی برای کاشت نهال سیب بسیار مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *