فروش تمامی ارقام نهال با ضمانت و بیمه نامه 5 ساله

خرید نهال آلو

لیست 8 رقم از پربارترین و بهترین انواع نهال آلو

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال آلو - product 104 min

خصوصیات نهال:  نهال آلو شابلون پفکی از نهال های درشت و خوش طعم  و بسیار با کیفیت بازار است. این نوع نهال تحمل و مقاومت بالایی نسبت به گرما دارد و هم برای مناطق گرمسیری و هم برای مناطق سردسیری مناسب میباشد.

کاشت: کاشت نهال آلو شابلون پفکی باید بلافاصله بعد از خرید نهال، انجام گیرد. نیاز آبی نهال آلو زیاد است و نیاز به آبیاری مداوم و منظم (در حدود هفته ای 2 تا 3 بار) دارد. مقدار دقیق نیاز آبی این نهال به اقلیم و آب و هوای محل مورد نظر برای کشت نهال آلو بستگی دارد.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال آلو - product 106

خصوصیات نهال:  نهال آلو شابلون خاکی از نهال های خاص و خوش طعم متعلق به ایالات متحده است. جذابیت و محبوبیت این نهال به دلیل میوه ی تو سرخ و خوش عطر تر آن است. پایه اصلی نهال آلو شابلون خاکی (خونی)، پایه آلوچه وحشی بذری می باشد. عمر مفید این نهال آلو در حدود 25 سال است.

 کاشت: این نهال شاخ و برگ های بسیار گسترده ای دارد، از طرفی هم میزان نور گیری محل کاشت برای این نهال بسیار مهم است پس بهترین فاصله برای کاشت نهال آلو خاکی، در حدود 7 متر از یک دیگر میباشد.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال آلو - product 109 min

خصوصیات نهال:  نهال آلو سانتریزه از نهال های بسیار محبوب و پر طرفدار و خوش طعم اروپایی است. خرید و کاشت این نهال ارزشمند آلو در این روز ها به علت وجود تحریم ها و موانع برای واردات، احتیاج به سرمایه گذاری نسبتا بالایی دارد. عمر مفید و اقتصادی این نهال آلو در حدود 25 سال است و پس از آن محصول دهی آن کاهش مییابد.

کاشت: بهترین فاصله برای کاشت این نهال 4 در 4 متر می باشد.

گلدهی: این نهال به خودی خود نمیتواند بارور شود و برای محصول دهی نیاز به انواع نهال های دیگر دارد.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال آلو - product 181 min 1

خصوصیات نهال:  نهال آلو بخارایی از نهال های شیرین و آبدار است. جذابیت و محبوبیت این نهال به طعم آن است. این میوه بیشتر مورد پسند افرادیست که آلوی شیرین را به ترش ترجیح میدهند. این نهال میوه ای به شکل تیره رنگ و کشیده دارد که به آن نهال آلو خرمایی نیز گفته میشود. بر خلاف ظاهر تیره و مشکی رنگ میوه ی این نهال، داخل و گوشت میوه ی آن زرد است.

گلدهی: نهال آلو بخارایی از جهت دیگری نیز نسبت به سایر نهال های آلو برتری دارد آن هم اینکه این نهال خود گرده افشان میباشد.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال آلو - product 182 min 1

خصوصیات نهال:  نهال آلو شابلون کالیفرنیا از نهال های بسیار به صرفه و محبوب در بین باغداران و کشاورزان است. تولید این نهال متعلق به کالیفرنیا است. مقاومت بالای این نهال آلو نسبت به سرما و خشکی و اهمیت تجاری آن، این نهال را تبدیل به نهالی جذاب و محبوب کرده است.

کاشت: بهترین فاصله برای کاشت این نهال در زمین شیب دار ملایم 3*4 متر و 3*3 متر و برای زمین مسطح 4 در 4 متر می باشد.

گلدهی: این نهال به خودی خود نمیتواند بارور شود و برای محصول دهی نیاز به انواع نهال های دیگر دارد.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال آلو - product 183 min 1

خصوصیات نهال:  جذابیت و محبوبیت نهال آلو آنجلا به دلیل انعطاف پذیری بالای آن در نوع اقلیم محل مورد کاشت آن است. اصالت این نهال آلو متعلق به کشور آمریکا می باشد. میوه ی خوش طعم این نهال در صورت مراقبت درست میتواند تا 5 الی 7 هفته ماندگاری داشته باشد.

گلدهی: نهال آلو آنجلا از جهت دیگری نیز نسبت به سایر نهال های آلو برتری دارد آن هم اینکه این نهال خود گرده افشان میباشد. این نهال در دسته درختان دیرگل قرار می گیرد و میوه ی آن دیر رس است و پس از 2 سال بار میدهد.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال آلو - product 184 min 1

خصوصیات نهال:  نهال آلو زرد از نهال های زرد رنگ و خوش طعم بومی ایرانی است. پایه مناسب نهال آلو زرد، پایه آلو وحشی بذری می باشد. جذابیت و محبوبیت این نهال به دلیل پر محصول بودن آن و مقاومت بسیار بالا به سرما و گرما است.

کاشت: بهترین فاصله برای کاشت این نهال در زمین شیب دار ملایم 3.5 متر مربع و برای زمین مسطح 4 متر می باشد.  

گلدهی: نهال آلو زرد برای باروری به ارقام گرده افشان نیاز ندارد.این نهال در دسته نهال های دیرگل قرار میگیرد و باردهی خود را از سال دوم آغاز میکند.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

برخی از سوالات متداول قبل از خرید نهال

اگر سوال شما در لیست زیر نبود میتوانید در قسمت نظرات پرسش خود را از ما بپرسید و کارشناسان ما پاسخ خواهند داد.

1. نهال گردو چه زمانی مناسب برای خرید است؟

پاسخ: بهترین زمان برای خرید نهال گردو بین پاییز تا اوایل بهار است.

2. چگونه باید نهال گردو مناسب برای کاشت را انتخاب کرد؟

پاسخ: برای کاشت نهال گردو بهتر است منطقه، شرایط آب و هوایی و خاک موجود در محل کاشت را بررسی کرده، بهترین جایی که این شرایط برای کاشت گردو فراهم است را انتخاب نمایید. همچنین میتوانید با تماس با کارشناسان ما مشاوره تخصصی و رایگان به شما داده بشه.

3. چه مقدار فضای برای کاشت نهال گردو نیاز است؟

پاسخ: برای کاشت هر نهال گردو به طور میانگین باید حداقل حدود یک هکتار فضای قابل کشت داشته باشید.

4. چگونه می توان از نهال گردو به نحو احسن استفاده کرد؟

پاسخ: برای بهره مندی بهتر از نهال گردو، بهتر است اندازه کاشت، فاصله بین نهالها و نحوه آبیاری را بررسی کنید.

5. آیا برای رشد نهال گردو، نیاز به آبیاری زیاد است؟

پاسخ: نهال گردو برای رشد و رشد مطلوب، نیاز به آبیاری مناسب دارد.

6. چگونه می توانم از نهال گردو های خود برای تولید محصول استفاده کنم؟

پاسخ: برای بهره برداری از نهال گردو، بهتر است شرایط زمین شامل خاک در ابعاد مناسب و آب و هوا را بررسی کنید.

7. نهال گردو دارای چه خصوصیاتی است؟

پاسخ: نهال گردو دارای میوه خوراکی با خواص غذایی زیادی است که منبعی برای ویتامین ها، پروتئین ها و آنتی اکسیدان ها محسوب می شود.

8. چه مقدار زمان برای کاشت نهال گردو نیاز است؟

پاسخ: برای کاشت هر نهال گردو به طور میانگین حدود یک روز زمان نیاز است.

9. در چه ماه هایی می توان نهال گردو کاشت؟

پاسخ: زمان کاشت نهال گردو عادتاً از پاییز تا اوایل بهار است.

10. چگونه می توان سلامتی نهال گردو را در مراحل مختلف رشد حفظ کرد؟

پاسخ: برای حفظ سلامتی نهال گردو در مراحل مختلف رشد، باید مراقبت ویژه ای از آن داشت و شرایط الزامی شامل آبیاری، نور، هوا و خاک را به خوبی می شناخت.

(از کاشت تا سود دهی فراز نهال همراه شماست)

همه چیز درباره خرید نهال آلو

کسب درآمد با خرید نهال آلو در ایران

اگر به دنبال سرمایه گذاری اولیه کم ولی در عین حال سود باور نکردنی هستید، یا به دنبال بازاری متنوع و قابل رشد در ایران، سرمایه گذاری ایمن و بازدهی کوتاه مدت هستید، بی درنگ به شما خرید نهال آلو را معرفی می کنیم.

کاشت و خرید نهال آلو در زمانی بسیار کوتاه و همچنین با سرمایه گذاری اولیه ی ناچیز به شما راهی کاملا ایمن و منطقی برای پیشرفت و کسب درآمد میلیونی ارائه می کند.

مشخصات و ویژگی های نهال آلو:

چرا خرید نهال آلو بهترین انتخاب است؟

همواره از نهال آلو به عنوان جذاب ترین و همچنین پر محصول ترین ( در عین حال بسیار اقتصادی) یاد می شود. نهال آلو از بهترین نهال ها برای مناطق سردسیری است البته که این نهال ارزشمند در تمام اقلیم ها و آب هوای متفاوت کشور عزیزمان ایران رشد می کند. برای کاشت و خرید نهال آلو باید نهال مناسب برای منطقه ی خود را پیدا کنید که این گزینش باید بر اساس مولفه هایی مثل آب هوا، گرمسیری یا سردسیری بودن، ارتفاع از سطح دریا، نوع خاک و … باشد. فراز نهال در انتخاب و خرید نهال آلوی مناسب منطقه ی شما به شما کمک می کند.

خواص آلو:

میوه نهال آلو بسیار مغذی است و خواص فراوانی برای بدن انسان دارد. میوه آلو سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی، فیبر و آنتی اکسیدان است که برای جلوگیری از بروز برخی بیماری‌های مزمن مفید و موثر است. آلو را می ‌توان به ‌صورت تازه و یا خشک‌ شده مصرف کرد که البته در هر صورت مغذی و مفید است. میوه آلو و آلو خشک خواص بسیاری برای سلامتی دارند که از بارز ترین آن ها می‌توان به درمان یبوست و پوکی استخوان اشاره کرد. آلو کالری نسبتا پایینی دارد اما مقدار فراوانی از ویتامین‌های ضروری و مواد معدنی را دارا است. میوه آلو و آب‌ آلو به بهبود یبوست نیز معروف ‌هستند. که البته درمان یبوست توسط آلو به دلیل فیبر بالای موجود در آن است. هر عدد آلو محتوی تقریباً یک گرم فیبر است. بیشتر فیبر موجود در آلو از نوع غیر محلول است. یعنی در آب حل نمی ‌شود. آلو با افزایش حجم مدفوع موجب پیشگیری از یبوست و افزایش سرعت حرکت ضایعات در دستگاه گوارش می ‌شود.

صفر تا صد احداث باغ آلو

چگونه یک باغ آلو احداث کنیم؟

همانطور که گفته شد خرید نهال آلو فواید بی شماری برای شما خواهد داشت. نهال آلو از آن دست محصولاتی است که خواص بسیار زیادی دارد و از آن فرآورده های بسیار زیادی تهیه می شود. برای احداث یک باغ آلو در ابتدا باید نهال مناسب برای منطقه ی خود را پیدا کنید که این گزینش باید بر اساس مولفه هایی مثل آب هوا، گرمسیری یا سردسیری بودن، ارتفاع از سطح دریا، نوع خاک و … باشد.

ارتفاع از سطح دریا چه تاثیری بر نهال آلو دارد؟

ارتفاع از سطح دریا به معنی ارتفاع زمین مورد نظر ما از متوسط سطح آزاد دریا ها می باشد. نکته ای که در این بحث قابل ذکر است این است که نهال ها با توجه به انواع متفاوتی که دارند، در ارتفاع های متفاوتی هم رشد بهتری دارند. یعنی بعضی از نهال های آلو مناسب ارتفاع های کم و بعضی ها مناسب ارتفاع زیاد می باشند. البته ارتفاع زیاد و یا کم از سطح دریا هیچ ارتباطی با سردسیر بودن یا گرمسیر بودن منطقه ندارد. در خصوص نهال آلو می توان گفت که این درخت در سطح 1000 تا 1800 متر از سطح دریا، بهترین عملکرد خود را دارد.

نکات مهم قبل از کاشت و خرید نهال آلو:

قبل از کشت و خرید نهال آلو چه چیز اهمیت دارد؟

احداث باغ آلو بسیار سود آور است ولی خرید نهال آلو هم مهم است و نیازمند دانستن نکاتی است که به شما درک کاملی از محصول خریداری شده بدهد.

نهال آلو دارای انواع متفاوتی است و این طبقه بندی در نهال ها وابسته به ویژگی های هر نهال هستند. ویژگی هایی مثل زمان بار دهی، مراقبت، عمر بار دهی، میانگین وزن میوه و …. بیانگر خصوصیات منحصر به فرد هر نوعی از نهال آلو می باشند. اگر از اصطلاحات بالا چیزی نمی دانید یا برایتان سوال شده است که خصوصیات ذکر شده چه تاثیری در نهال شما و میزان سود دهی باغ شما دارد اصلا نگران نباشید زیرا فراز نهال با شماست تا به شما در خرید نهال آلو ی مناسب مشاوره دهد.

 همان اندازه که دانستن نوع نهال آلوی مناسب مهم است، پیدا کردن یک نهالستان معتبر و خوب هم برای خرید نهال آلو بسیار اهمیت دارد. زیرا نحوه ی کاشت بذر و نگهداری از نهال، در روند بار دهی و کیفیت آن مهم و تاثیر گذار است. نکته ی حائز اهمیت بعدی سالم بودن بدنه ی نهال آلو ی شماست. بدنه ی نهال و برگ های آن باید عاری از هر گونه بیماری و آفات باشد.

سیر تا پیاز کاشت نهال آلو:

بهترین خاک برای کاشت نهال آلو چیست؟

برای کاشت نهال آلو بهتر است در ابتدا خاک محل مورد نظر برای کشت را بررسی کنید تا مطمئن شوید که خاک مورد نظر، تمام مواد مغذی و مورد نیاز برای رشد نهال آلو را دارا است. بهترین روش برای دستیابی به این اطمینان، آزمایش کردن خاک است. خاک های سبک، مثل خاک های شنی و لومی جزو بهترین خاک ها برای کاشت نهال آلو می باشد. چرا که نفوذ پذیری هوا و آب در این نوع خاک ها بهتر است و این امر موجب تهویه ی مناسب برای نهال آلو شما می شود. البته شخم زدن کافی و زهکشی خاک مورد نظر هم برای کاشت نهال آلو ضروری است زیرا این عمل به جلوگیری از پوسیدگی و خفگی ریشه نهال آلو کمک می کند. بهترین مقدار ph برای کاشت نهال آلو 7 تا 7.5 می باشد.

همه چیز درباره آبیاری نهال آلو:

نیاز آبی نهال آلو زیاد است و نیاز به آبیاری مداوم و منظم (در حدود هفته ای 2 تا 3 بار) دارد. مقدار دقیق نیاز آبی این نهال به اقلیم و آب و هوای محل مورد نظر برای کشت نهال آلو بستگی دارد. برای مثال در فصل تابستان به علت گرمای زیاد هوا، نهال آلو احتیاج به آبیاری بیشتری دارد. آبیاری ناکافی و نا مرتب به نهال آلو با سود دهی کم و کیفیت نا مطلوب و حتی خشکی درختان و آسیب جدی برابر است. البته باید گفت همانطور که خشکی و عدم آبیاری به موقع و مناسب، موجب آسیب رسیدن به نهال آلو شما می گردد، آبیاری بیش از حد نیز دشمن نهال شماست. از مشکلات آبیاری بیش از حد، می توان به پوسیدگی ریشه، طوقه و از بین رفتن کلی میوه آلو اشاره کرد. پس با توجه به نکاتی که ذکر شد، مدریت و کنترل آبرسانی ( البته روش قطره ای می تواند بهترین گزینه برای کنترل میزان آبیاری باشد.)به نهال آلو بسیار حائز اهمیت است.

صفر تا صد هرس درخت آلو؛ از باور های اشتباه تا حقیقت

در ابتدا باید گفت بسیاری عقیده دارند که با هرس کردن درخت آلو از میزان بار دهی آن کم می شود و این کار به ضرر باغدار و کشاورز است. اما باید گفت با هرس مناسب و اصولی، می توان ارتفاع درخت را کنترل کرد همچنین به فرم دهی درخت کمک کرد. هرس درختان آلو انواع متفاوتی دارد: 1) هرس باردهی 2) هرس فرم دهی

همانطور که از اسمش پیداست، هرس باردهی موجب از بین رفتن شاخ و برگ های اضافه می شود و کمک به بار دهی بهتر نهال می کند. همچنین با از بین بردن شاخه های فرسوده و پیر، راه را برای رویش شاخه های جوان باز می کند.

هرس فرم دهی می تواند به شکل دهی و کنترل ارتفاع درخت شما کمک کند. البته این نکته را فراموش نکنید که بهتر است هرس را فردی متخصص انجام دهد تا خسارتی به بار نیاید و به درخت شما آسیبی وارد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *