فروش تمامی ارقام نهال با ضمانت و بیمه نامه 5 ساله

خرید نهال خرمالو

لیست 2 رقم از پربارترین و بهترین انواع نهال خرمالو

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال خرمالو - 16 min

خصوصیات: این نهال خرمالو از انواع نهال های خزان پذیر خرمالو است که در زمان فصل پاییز برگ های زیبای آن تغییر رنگ می دهند و جلوه ی خاصی را به باغ شما می بخشد. این نهال ارزشمند در زمان رشد خود نهایتا تا ارتفاع 4 تا 5 متر رشد خواهد کرد. میوه های این نهال بسیار درشت است.

کاشت: بهترین منطقه برای کاشت آن، آب و هوای نیمه گرمسیری است.

گلدهی: نهال خرمالو گوجه ای در دسته نهال های خرمالو دیر گل قرار می گیرد و بار دهی خود را از سال دوم پس از کاشت آغاز می کند.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال خرمالو - 17

خصوصیات: این نهال خرمالو در دسته ی نهال های بسیار خاص و کمیاب قرار می گیرد که توجه بسیاری از باغداران و کشاورزان را به خود جلب کرده است. میوه ی جالب این نهال به رنگ نارنجی است و بر خلاف بقیه ی میوه های خرمالو که ظاهری گرد و گوجه مانند دارند، این میوه ظاهری کشیده دارد. این ویژگی عجیب ظاهری و طعم بی نظیر آن موجب پدید آمدن بازاری داغ برای این محصول شده است.

گلدهی: نهال خرمالو موزی در دسته بندی نهال های دیر گل قرار میگیرد و باروری خود را از سال دوم شروع می کند.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

برخی از سوالات متداول قبل از خرید نهال

اگر سوال شما در لیست زیر نبود میتوانید در قسمت نظرات پرسش خود را از ما بپرسید و کارشناسان ما پاسخ خواهند داد.

1. نهال گردو چه زمانی مناسب برای خرید است؟

پاسخ: بهترین زمان برای خرید نهال گردو بین پاییز تا اوایل بهار است.

2. چگونه باید نهال گردو مناسب برای کاشت را انتخاب کرد؟

پاسخ: برای کاشت نهال گردو بهتر است منطقه، شرایط آب و هوایی و خاک موجود در محل کاشت را بررسی کرده، بهترین جایی که این شرایط برای کاشت گردو فراهم است را انتخاب نمایید. همچنین میتوانید با تماس با کارشناسان ما مشاوره تخصصی و رایگان به شما داده بشه.

3. چه مقدار فضای برای کاشت نهال گردو نیاز است؟

پاسخ: برای کاشت هر نهال گردو به طور میانگین باید حداقل حدود یک هکتار فضای قابل کشت داشته باشید.

4. چگونه می توان از نهال گردو به نحو احسن استفاده کرد؟

پاسخ: برای بهره مندی بهتر از نهال گردو، بهتر است اندازه کاشت، فاصله بین نهالها و نحوه آبیاری را بررسی کنید.

5. آیا برای رشد نهال گردو، نیاز به آبیاری زیاد است؟

پاسخ: نهال گردو برای رشد و رشد مطلوب، نیاز به آبیاری مناسب دارد.

6. چگونه می توانم از نهال گردو های خود برای تولید محصول استفاده کنم؟

پاسخ: برای بهره برداری از نهال گردو، بهتر است شرایط زمین شامل خاک در ابعاد مناسب و آب و هوا را بررسی کنید.

7. نهال گردو دارای چه خصوصیاتی است؟

پاسخ: نهال گردو دارای میوه خوراکی با خواص غذایی زیادی است که منبعی برای ویتامین ها، پروتئین ها و آنتی اکسیدان ها محسوب می شود.

8. چه مقدار زمان برای کاشت نهال گردو نیاز است؟

پاسخ: برای کاشت هر نهال گردو به طور میانگین حدود یک روز زمان نیاز است.

9. در چه ماه هایی می توان نهال گردو کاشت؟

پاسخ: زمان کاشت نهال گردو عادتاً از پاییز تا اوایل بهار است.

10. چگونه می توان سلامتی نهال گردو را در مراحل مختلف رشد حفظ کرد؟

پاسخ: برای حفظ سلامتی نهال گردو در مراحل مختلف رشد، باید مراقبت ویژه ای از آن داشت و شرایط الزامی شامل آبیاری، نور، هوا و خاک را به خوبی می شناخت.

(از کاشت تا سود دهی فراز نهال همراه شماست)

کسب درآمد دلاری، با کاشت و خرید نهال خرمالو

درآمد دلاری با خرید نهال گردو در ایران

اگر به دنبال سرمایه گذاری تضمین شده و بازاری مطمئن و همیشه داغ چه در ایران و چه در خارج از ایران هستید بدانید که خرید نهال خرمالو برای شما بهترین گزینه است. نهال خرمالو به دلیل صرفه اقتصادی و ویژگی هایش همیشه و همواره مورد تائید و محبوب کشاورزان و باغداران بود است. این نهال در زمانی کوتاه به شما انبوهی از میوه های پر خاصیت و خوش طعم می دهد. شما با کاشت و خرید نهال خرمالو و فروش محصولات آن به صورت تازه می توانید به سودی باور نکردنی برسید.

مشخصات و ویژگی های نهال خرمالو:

چرا خرید نهال خرمالو بهترین انتخاب است؟

نهال خرمالو دارای انواع متفاوتی می باشد. میوه های جذاب و خوش طعم و پر طرفدار این نهال ترکیبی از میوه ی خرما و آلو می باشد. میوه ی نهال خرمالو طعمی گس دارد و به عنوان بنیانی ترین وعده های غذایی در شب یلدا  که از مهم ترین مراسمات ایرانی است، می باشد.

کشور چین منشا و مبدا کاشت و تولید میوه ی خوش طعم و عطر نهال خرمالو می باشد. نهال خرمالو در دسته ی درختان گل دار دو لپه ای قرار می گیرد. تنوع بالای میوه ی خرمالو در جهان حتی به 400 تا 500 نوع نیز می باشد. این نهال از انواع نهال های برگ ریز و همیشه سبز است. غالبا خرید و کشت نهال خرمالو برای مناطق گرمسیری مناسب می باشد.

بعضی از انواع نهال های خرمالو به این ترتیب است:

نهال خرمالو ژاپنی: برگ های این نوع نهال پهن و سفت می باشد.

نهال خرمالوی سیاه: این نوع نهال خرمالو از نوع نارس می باشد که پوستی سبز و گوشتی سفید دارد البته در زمان رسیدن کامل به رنگ سیاه در می‌آید.

خواص میوه خرمالو:

خرمالو غنی از ویتامین A، ویتامین C، ویتامین E، و ویتامین B6، و همچنین فیبر غذایی، منگنز، مس، منیزیم، پتاسیم و فسفر است. آنها همچنین دارای ترکیبات ارگانیک هستند که حاوی کاتچین ها، گالاکتاچین، اسید بوتولینیک و ترکیبات مختلف کاروتنوئیدی هستند که در ترکیبات ویتامین B قرار دارند.

این میوه به عنوان یک منبع غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها، به محدود کردن رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند. عدم محدود کردن رادیکال‌های آزاد می‌تواند به سلول‌ها آسیب برساند و باعث بروز سرطان شود. وجود ویتامین A، و همچنین شیبول و بتولینیک اسید، باعث تقویت خواص ضد سرطان این میوه است.

مهم ترین نکات قبل از کشت نهال خرمالو

قبل از کشت نهال خرمالو چه چیز اهمیت دارد؟

همانطور که ذکر شد احداث باغ خرمالو بسیار سود آور است ولی خرید نهال خرمالو هم مهم است و نیازمند دانستن نکاتی است که به شما درک کاملی از محصول خریداری شده بدهد.

نهال خرمالو دارای انواع متفاوتی است و این طبقه بندی در نهال ها وابسته به ویژگی های هر نهال هستند. ویژگی هایی مثل زمان بار دهی، مراقبت، عمر بار دهی، میانگین وزن میوه و …. بیانگر خصوصیات منحصر به فرد هر نوعی از گیلاس می باشند. فراز نهال با شماست تا به شما در خرید نهال خرمالو مناسب مشاوره دهد. همان اندازه که دانستن نوع نهال گیلاس مناسب مهم است، پیدا کردن یک نهالستان معتبر و خوب هم برای خرید نهال خرمالو نیز بسیار اهمیت دارد. زیرا نحوه ی کاشت بذر و نگهداری از نهال، در روند باردهی و کیفیت آن مهم و تاثیر گذار است. نکته ی حائز اهمیت بعدی سالم بودن بدنه ی نهال خرمالو شماست. بدنه ی نهال  و برگ های آن باید عاری از هر گونه بیماری و آفات باشد.

بهترین مکان برای کاشت و خرید نهال خرمالو:

همانطور که در بالا تر نیز ذکر شد، نهال خرما انواع بسیار متفاوتی دارد و قاعدتا هر نهال خرمالو با ویژگی و خصوصیات خاص خود مناسب برای کاشت در آب و هوا و مکانی به خصوص هستند. لازم به ذکر است که اکثر مکان ها با هر آب و هوایی مناسب برای کاشت اغلب نهال های خرمالو می باشد. البته به طور معمول، بهترین مکان برای کاشت و خرید نهال خرمالو، مناطقی با آب و هوای معتدل و یا آب و هوای نیمه گرمسیری است. به دلیل اینکه بعضی از انواع نهال های خرمالو زود گل هستند و  مقاومت کمی به سرما دارند و نسبت به سرما حساس هستند، توصیه می شوند کاشت آنها بیشتر در مناطق گرم تر باشد تا سرما به نهال خرمال آسیب نرساند.

بنابراین به نقل از فراز نهال ،کاشت و خرید نهال خرمالو برای مناطق سردسیری اصلا توصیه نمی شود.

چرا خرید نهال خرمالو؟

عمر اقتصادی و سرعت رشد نهال خرمالو به چه صورتی است؟

کاشت و خرید نهال خرمالو برای کشاورزان بسیار سود آور و پر رونق است. چرا که اولا نهال خرمالو سرعت رشد بسیار بالایی دارد و در کم ترین زمان باغداران و کشاورزان را به سود بالایی می رساند.

دوما در شرایط مطلوب و رعایت تمامی نکات ذکر شده قبل از خرید نهال خرمالو و همچنین مراقبت فراوان، این نهال توانایی باردهی و محصول دهی را تا سن 30 تا 35 سالگی داراست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *