فروش تمامی ارقام نهال با ضمانت و بیمه نامه 5 ساله

خرید نهال آلبالو

لیست 2 رقم از پربارترین و بهترین انواع نهال آلبالو

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال آلبالو - product 22 min

 خصوصیات: این نهال آلبالو از نهال آلبالو وحشی یا محلب پیوند گرفته میشود. میوه ی خوش طعم و عطر نهال آلبالو محاری بسیار درشت و به رنگ زیبای سرخ می باشد. این نهال ارزشمند به هیچ وجه آفات ندارد در نتیجه این امر می تواند هزینه ی سم پاشی و زحمت اینکار را برای کشاورزان و باعداران صفر کند. نهال آلبالوی مجاری در برابر گرما مقاومت بسیار زیادی دارد و حتی می تواند تا دمای منفی 30 درجه سانتی گراد را نیز تحمل کند.

گلدهی: این نهال در دسته نهال های آلبالوی دیر رس و دیرگل قرار می گیرد.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

زمان گلدهی : دیر گل

شروع باردهی : اولین سال

فاصله کاشت : 6 * 7

ویژه مناطق : سردسیر

خرید نهال آلبالو - product 24 min

خصوصیات: نهال آلبالوی گوشواره ای از نهال های جذاب و محبوب است و اصالت آن به کشور آمریکا باز می گردد. منطقه معتدل با تابستان های خنک می تواند بهترین مکان برای کاشت این نهال آلبالو باشد. به علت داشتن طعم کمی تلخ میوه ی این نهال آلبالو ، از آن برای ساختن و تولید کمپوت ها استفاده می گردد. ارتفاع این نهال آلبالو نهایتا تا 6 متر رشد میکند.

کاشت: رعایت فاصله مناسب برای کاشت نهال های آلبالو مهم است. لذا میتوان گفت بهترین فاصله برای کاشت این نوع نهال آلبالو میزان 4 متر در 4 متر میباشد.

خرده از 1 الی 500 اصله
عمده 500 الی 1000 اصله 10% تخفیف

برخی از سوالات متداول قبل از خرید نهال

اگر سوال شما در لیست زیر نبود میتوانید در قسمت نظرات پرسش خود را از ما بپرسید و کارشناسان ما پاسخ خواهند داد.

1. نهال گردو چه زمانی مناسب برای خرید است؟

پاسخ: بهترین زمان برای خرید نهال گردو بین پاییز تا اوایل بهار است.

2. چگونه باید نهال گردو مناسب برای کاشت را انتخاب کرد؟

پاسخ: برای کاشت نهال گردو بهتر است منطقه، شرایط آب و هوایی و خاک موجود در محل کاشت را بررسی کرده، بهترین جایی که این شرایط برای کاشت گردو فراهم است را انتخاب نمایید. همچنین میتوانید با تماس با کارشناسان ما مشاوره تخصصی و رایگان به شما داده بشه.

3. چه مقدار فضای برای کاشت نهال گردو نیاز است؟

پاسخ: برای کاشت هر نهال گردو به طور میانگین باید حداقل حدود یک هکتار فضای قابل کشت داشته باشید.

4. چگونه می توان از نهال گردو به نحو احسن استفاده کرد؟

پاسخ: برای بهره مندی بهتر از نهال گردو، بهتر است اندازه کاشت، فاصله بین نهالها و نحوه آبیاری را بررسی کنید.

5. آیا برای رشد نهال گردو، نیاز به آبیاری زیاد است؟

پاسخ: نهال گردو برای رشد و رشد مطلوب، نیاز به آبیاری مناسب دارد.

6. چگونه می توانم از نهال گردو های خود برای تولید محصول استفاده کنم؟

پاسخ: برای بهره برداری از نهال گردو، بهتر است شرایط زمین شامل خاک در ابعاد مناسب و آب و هوا را بررسی کنید.

7. نهال گردو دارای چه خصوصیاتی است؟

پاسخ: نهال گردو دارای میوه خوراکی با خواص غذایی زیادی است که منبعی برای ویتامین ها، پروتئین ها و آنتی اکسیدان ها محسوب می شود.

8. چه مقدار زمان برای کاشت نهال گردو نیاز است؟

پاسخ: برای کاشت هر نهال گردو به طور میانگین حدود یک روز زمان نیاز است.

9. در چه ماه هایی می توان نهال گردو کاشت؟

پاسخ: زمان کاشت نهال گردو عادتاً از پاییز تا اوایل بهار است.

10. چگونه می توان سلامتی نهال گردو را در مراحل مختلف رشد حفظ کرد؟

پاسخ: برای حفظ سلامتی نهال گردو در مراحل مختلف رشد، باید مراقبت ویژه ای از آن داشت و شرایط الزامی شامل آبیاری، نور، هوا و خاک را به خوبی می شناخت.

(از کاشت تا سود دهی فراز نهال همراه شماست)

همه چیز درباره خرید نهال آلبالو

کسب درآمد دلاری، با کاشت و خرید نهال آلبالو

اگر به دنبال سرمایه گذاری تضمین شده و بازاری مطمئن و همیشه داغ هستید بدانید که خرید نهال آلبالو برای شما بهترین گزینه است. نهال آلبالو به دلیل صرفه اقتصادی و ویژگی هایش همیشه و همواره مورد تائید و محبوب کشاورزان و باغداران بود است. این نهال در زمانی کوتاه به شما انبوهی از میوه های پر خاصیت و خوش طعم می دهد. شما با کاشت و خرید نهال آلبالو و فروش محصولات آن به صورت تازه می توانید به سودی باور نکردنی برسید.

مشخصات و ویژگی های نهال آلبالو:

چرا خرید نهال آلبالو بهترین انتخاب است؟

خرید نهال گردو از دو جنبه دارای سود و ارزش است؛ یکی مغز گردو و یکی چوب درخت گردو.  مغز گردو یک منبع عالی برای دستیابی به بسیاری از ترکیبات مفید برای بدن است. پروتئین، ویتامین‌ها، فیبر، آنتی اکسیدان‌ها و بسیاری مواد معدنی دیگر همگی از خواص گردو می باشند که همین امر باعث ارزش غذایی بالا و فواید گردو، شده است. یکی از محبوب‌ترین و زیباترین چوب‌های موجود در بازار، چوب درخت گردو است. این چوب ظاهری بسیار زیبا و دارای نقوش طبیعی است که سبب می‌شود کاربرد آن در دکوراسیون منازل مورد توجه واقع شود. این چوب در دسته‌ی چوب‌های گران‌قیمت به شمار می‌رود و به همین جهت اغلب به‌عنوان روکش چوبی مورداستفاده قرار می‌گیرد. همان طور که می دانید تقاضا بسیار زیاد برای گردو و چوب گردو، تجارت و خرید نهال گردو را تبدیل به شغلی سودمند کرده است.

به نقل از فراز نهال چیزی که خرید نهال گردو را بسیار باارزش و جذاب می کند، این است که نهال گردو علاوه بر افزایش چشمگیر باردهی بعد از رسیدن به بلوغ، عمر بسیار طولانی بین 500 تا 200 سال دارد که این به معنی سود بی انتها با یک سرمایه اولیه اندک است. از نقاط قوت درخت گردو می توان به سازگارپذیری بالای این درخت در ارتفاع های متفاوت از سطح دریا  و سرما و گرما اشاره کرد. این نکات خرید نهال گردو را به بهترین گزینه برای باغ شما تبدیل می کند.

خواص میوه آلبالو:

میوه ی نهال آلبالو بسیار برای بیماران قلبی و روماتیسمی مفید است.

ارزش غذایی آلبالو زیاد نیست و صد گرم آلبالو معادل ۷۰ کالری دارد. این میوه دارای ویتامین آ، ب و ث است.املاح موجود در این میوه شامل: آهن، کلسیم، فسفر، کلر، گوگرد، منیزیم، سدیم، پتاسیم، مس، روی، منگنز و کوبالت است.

 قند این میوه از نوع لولوز است و برای اشخاصی که دیابت دارند بسیار مفید است.

همچنین برای افرادی که بیماری قلبی دارند بسیار مفید است زیرا این میوه ی بهشتی، ادرار آور می باشد.

مهم ترین نکات قبل از کشت نهال آلبالو

قبل از کشت نهال آلبالو چه چیز اهمیت دارد؟

همانطور که ذکر شد احداث باغ آلبالو بسیار سود آور است ولی خرید نهال آلبالو هم مهم است و نیازمند دانستن نکاتی است که به شما درک کاملی از محصول خریداری شده بدهد.

نهال آلبالو دارای انواع متفاوتی است و این طبقه بندی در نهال ها وابسته به ویژگی های هر نهال هستند. ویژگی هایی مثل زمان بار دهی، مراقبت، عمر بار دهی، میانگین وزن میوه و …. بیانگر خصوصیات منحصر به فرد هر نوعی از آلبالو می باشند. فراز نهال با شماست تا به شما در خرید نهال آلبالو مناسب مشاوره دهد. همان اندازه که دانستن نوع نهال آلبالو مناسب مهم است، پیدا کردن یک نهالستان معتبر و خوب هم برای خرید نهال آلبالو نیز بسیار اهمیت دارد. زیرا نحوه ی کاشت بذر و نگهداری از نهال، در روند باردهی و کیفیت آن مهم و تاثیر گذار است. نکته ی حائز اهمیت بعدی سالم بودن بدنه ی نهال آلبالو شماست. بدنه ی نهال و برگ های آن باید عاری از هر گونه بیماری و آفات باشد.

بهترین نهال آلبالو کدام است؟

چه نهالی بهترین نهال است؟ چه نهالی مناسب خرید است؟

انتخاب و خرید بهترین نهال آلبالو رابطه ی مستقیم با سود شما در آینده خواهد داشت. پس دقت در خرید نهال آلبالو بسیار مهم است. مهم ترین نکته در خرید نهال آلبالو توجه به مکان مورد نظر برای کشت آن است. از نظر آب و هوایی نهال آلبالو دارای دو نوع اصلی سردسیری و گرمسیری هستند که در ادامه به تفصیل آن ها را توضیح خواهیم داد.

خرید نهال آلبالو سردسیری:

یکی از انواع نهال های آلبالو، نهال آلبالو نوع سردسیری است. تعداد این نوع از نهال ها در ایران بسیار کم است و در دسته ی نهال های دیر رس قرار دارد. البته باید گفت که خرید نهال آلبالو سردسیری، برای کاشت آنها در این مناطق بسیار مقرون به صرفه است چراکه این نهال ها دارای مقاومت سرمایی بالایی هستند.

خرید نهال آلبالو گرمسیری:

یکی از انواع نهال های آلبالو، نهال آلبالو نوع گرمسیری است. این نوع از نهال های آلبالو نیز مانند نهال های سردسیری ، تعداد و تنوع بالایی در کشورمان ایران ندارند چرا که آب و هوای مناسب برای کاشت آنها آب و هوای معتدل می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *