👈 دریافت مشاوره رایگان : 09149822008 👉

خرید نهال گیلاس

خرید نهال گیلاس از بهترین نهالستان کشور

فروش انواع نهال گیلاس با قیمت عمده
جهت خرید نهال گیلاس و یا استعلام قیمت نهال گیلاس؛ همین حالا با ما در تماس باشید.

seedling

لیست قیمت نهال گیلاس

لیست قیمت خرید نهال گیلاس+ مشخصات

نهال گیلاس تکدانه

نهال گیلاس تک دانه مشهد

خصوصیات نهال:  نهال گیلاس تک دانه مشهد از نهال های با پایه آلبالوی تلخ و از محصولات بومی ایرانی است. عمر اقتصادی و مفید نهال گیلاس به حدود 30 سال می رسد. جذابیت و محبوبیت این نهال به دلیل پر بار و پر محصول بودن آن است. قدرت رویشی نهال گیلاس تک دانه مشهد متوسط است. این نهال با داشتن میوه ای با بافت سفت، طرفداران زیادی در بازار پیدا کرده است.

گلدهی: این گیاه خود ناساز‌گار است و باید از ارقام خود بارور استفاده نمود این نهال برای باروری به انواعی از نهال های گرده افشان نیاز دارد.

نهال گیلاس فرنگی

نهال گیلاس فرنگی

خصوصیات نهال:  اصالت نهال گیلاس فرنگی به کشور های اروپایی و مخصوصا کشور فرانسه باز میگردد. جذابیت و محبوبیت این نهال به دلیل طعم لذیذ و فوق العاده آن است که آن را تبدیل به بهترین گزینه برای تهیه ی کمپوت کرده است. ارتفاع این نهال گیلاس به 4 تا 5 متر میرسد.

کاشت: بهترین فاصله برای کاشت این نهال در زمین شیب دار ملایم 3 در 3 متر و برای زمین مسطح 4 در 4 متر میباشد. همچنین این نهال به میزان ارتفاع از سطح دریا حساس نیست.

گلدهی: این نهال برای گرده افشانی نیاز به جفت دارند.

نهال گیلاس میراکس

خصوصیات نهال:  نهال گیلاس میراکس از نهال های محبوب و جذاب در بازار است. این نهال میوه ای گوشتی و سرخ رنگ دارد. نیاز نوری این نهال بالاست و اگر به نیاز آن توجه نشود میوه هایی ترش مزه تولید میکند.

کاشت: بهترین فاصله برای کاشت این نهال در زمین شیب دار ملایم 3 در 4 متر و برای زمین مسطح 4 در 4 متر می اشد. این نهال نسبت به ارتفاع از سطح دریا حساس نیست.

گلدهی: : این نهال برای باروری به انواعی از نهال های گرده افشان نیاز دارد و به تنهایی نمیتواند بارور شود.

نهال گیلاس زرد ارومیه

نهال گیلاس زرد ارومیه

خصوصیات نهال:  تنها تفاوت نهال گیلاس زرد ارومیه به بقیه ی نهال های گیلاس در طعم و رنگ آنست. ارتفاع این درخت گیلاس بسیار زیاد است و هر ساله تعداد زیادی محصول میدهد. نهال گیلاس زرد ارومیه مناسب کاشت در آب و هوایی معتدل و نیمه گرمسیری می باشد. عمر مفید و اقتصادی این نهال در حدود 80 سال است و تا 80 سال محصول دهی پی در پی خواهد داشت.

 کاشت: بهترین فاصله برای کاشت این نهال در زمین شیب دار ملایم بادخیز 3 در 4 متر و برای زمین مسطح بدون باد 4 در 4 متر میباشد.

نهال گیلاس مشهد خوشه ای

نهال گیلاس خوشه ای

خصوصیات نهال: نهال گیلاس خوشه ای از انواع نهال های گلاس پربازده و پر محصول است. این نهال اولین بار در کشور آمریکا تولید شده است ولی امروزه در اکثر کشور های جهان رواج یافته است. میوه این نهال، قلبی شکل نهال گیلاس به رنگ قرمز و گوشت آن نیز قرمز تیره با بافتی نسبتاً سفت است.

کاشت: بهترین فاصله برای کاشت این نهال در زمین شیب دار ملایم 3 در 4 متر و برای زمین مسطح 4 در 4 متر می باشد. نیاز آبی نهال گیلاس خوشه ای هر 10 روز یک بار در حدود 30 ثانیه میباشد.

نهال گیلاس صورتی لواسان

نهال گیلاس صورتی لواسان

خصوصیات نهال:  نهال گیلاس صورتی لواسان از نهال های خاص و پر محصول بومی ایرانی است. کشور عزیزمان ایران با افتخار از بزرگترین صادر کنندگان این نوع نهال صورتی است. جذابیت و محبوبیت این نهال به دلیل میوه ی قلبی شکل و صورتی آن است.

کاشت: بهترین فاصله برای کاشت این نهال در زمین شیب دار ملایم 3 در 4 متر و برای زمین مسطح 4 در 4 متر می باشد. نهال گیلاس صورتی لواسان هرچه در ارتفاع بالاتری از سطح دریا کاشته شود بهتر است.

گلدهی: این نهال در سال دوم پس از کاشت، باردهی خود را آغاز میکند.

نهال گیلاس ناپلئونی

خصوصیات نهال:  نهال گیلاس ناپلئونی از نهال های بسیار قدیمی اروپایی است. این نهال گیلاس به دلیل رشد بسیار سریعش در بین کشاورزان و باغداران محبوبیت و ارزش بالایی پیدا کرده است. میوه ی این نوع نهال به رنگ زرد کم رنگ و پوشیده از یک پوشش قرمز روشن است.  هزینه های برداشت شده این محصول بسیار کم است.

کاشت: به علت مقاومت بسیار بالای این نهال در برابر سرما، بهترین مکان برای کاشت این نهال مناطق سردسیری میباشد.

گلدهی : این نهال برای باروری به انواعی از نهال های گرده افشان نیاز دارد و به تنهایی نمیتواند بارور شود.

نهال گیلاس سورینام

خصوصیات نهال:  نهال گیلاس ناپلئونی از نهال های بسیار قدیمی اروپایی است. این نهال گیلاس به دلیل رشد بسیار سریعش در بین کشاورزان و باغداران محبوبیت و ارزش بالایی پیدا کرده است. میوه ی این نوع نهال به رنگ زرد کم رنگ و پوشیده از یک پوشش قرمز روشن است.  هزینه های برداشت شده این محصول بسیار کم است.

کاشت: به علت مقاومت بسیار بالای این نهال در برابر سرما، بهترین مکان برای کاشت این نهال مناطق سردسیری میباشد.

گلدهی : این نهال برای باروری به انواعی از نهال های گرده افشان نیاز دارد و به تنهایی نمیتواند بارور شود.

نهال گیلاس سیاه اشنویه

نهال گیلاس تک دانه سیاه اشنویه

خصوصیات نهال: این نهال از نظر باغداران و کشاورزان، از بهترین انواع نهال گیلاس برای کاشت می باشد. میوه ی این نهال گوشتی، آبدار و دارای طعمی شیرین است. هسته ی میوه ی این نهال  به راحتی از گوشتش جدا میشود و آن را تبدیل به بهترین نوع برای کمپوت سازی کرده است. میوه ی این نهال سفت و محکم است.

گلدهی: میوه دهی این نهال معمولا در اواخر بهار و اوایل تابستان  صورت می گیرد. نهال گیلاس تکدانه، در دسته بندی نهال های دیرگل قرار می گیرند و باردهی خود را اغلب از سال دوم بعد از کاشت آغاز می کنند.

seedling

مزایای خرید نهال گیلاس؛ از فراز نهال چیست؟!

خرید نهال گیلاس
seedling

سوالات متداول شما

سوالات پرتکرار شما درباره خرید نهال گیلاس

1. گیلاس در کدام آب و هوا جواب میدهد

پاسخ: نهال گیلاس در اکثر آب و هوای سرد سیر و معتدل جواب میدهد.

خرید نهال گیلاس - mojavez

برای خرید نهال گیلاس عجله کن !

فراز نهال با داشتن مجوز رسمی از جهاد کشاورزی، ارائه فاکتور رسمی و همچنین ارسال تا 48 ساعت کاری، انتخابی مطمئن برای شما خواهد بود.
 
seedling

پادکست معرفی نهال هلو

seedling
(از کاشت تا سود دهی فراز نهال همراه شماست)

همه چیز درباره خرید نهال گیلاس

کسب درآمد دلاری، با کاشت و خرید نهال گیلاس

اگر به دنبال سرمایه گذاری تضمین شده و بازاری مطمئن و همیشه داغ چه در ایران و چه در خارج از ایران هستید بدانید که خرید نهال گیلاس برای شما بهترین گزینه است. نهال گیلاس به دلیل صرفه اقتصادی و ویژگی هایش همیشه و همواره مورد تائید و محبوب کشاورزان و باغداران بود است. این نهال در زمانی کوتاه به شما انبوهی از میوه های پر خاصیت و خوش طعم می دهد. شما با کاشت و خرید نهال گیلاس و فروش محصولات آن به صورت تازه می توانید به سودی باور نکردنی برسید.

مشخصات و ویژگی های نهال گیلاس:

چرا خرید نهال گیلاس بهترین انتخاب است؟

نهال گیلاس دارای انواع متفاوتی می باشد. میوه های جذاب و خوش طعم و پر طرفدار این نهال معمولا قلبی شکل و کروی است و رنگ های این میوه از سرخ تا زرد و سیاه متفاوت است. اصالت انواع نهال گیلاس غالبا به کرانه غربی دریای سیاه تا دریای خزر بر می گردد. نهال گیلاس از دسته ی آلو ها می باشد و مناطق دارای تابستان های معتدل و زمستان های نه چندان شدید و طولانی بهترین مکان برای کاشت و خرید نهال گیلاس می باشد.
از خصوصیات جذاب ظاهری نهال گیلاس می توان به شکوفه های فوق العاده چشم نواز آن اشاره کرد. ارتفاع این درخت معمولا در حدود 10 متر رشد می کند و رشد آن به صورت عمودی است.

خرید نهال گیلاس از دو جنبه دارای سود و ارزش است؛ یکی میوه ی خوش طعم و رنگ گیلاس و دیگری چوب ارزشمند و بسیار خوش رنگ نهال گیلاس. میوه ی گیلاس به علت داشتن رنگ و طعم بی نظیر و همچنین خواص بسیار مورد پسند مردم است و محبوبیت خاصی در بازار میوه ها دارد.

یکی از انواع محبوب، پر طرفدار و مناسب چوب برای ساخت وسایل چوبی، چوب درخت گیلاس است. چوب درخت گیلاس برای بیشتر کارهای نجاری مانند ساخت مبلمان نفیس، کابینت، قاب‌، ابزار آلات موسیقی و پارکت انتخاب ایده ‌آلی است. همچنین از چوب گیلاس در منبت‌کاری نیز استفاده می‌شود. بسیاری از نجاران حرفه‌ای که آثاری نفیس تولید می‌کنند معتقدند چوب گیلاس نیازی به رنگ شفاف ندارد و بسیار مناسب است.

خواص میوه گیلاس:

این میوه ی بهشتی شاخص گلیسمی بسیار پایینی دارد ( شاخص گلیسمی این میوه حدود ۲۲ است). این مقدار حتی از شاخص گلیسمی زردآلو(۵۷)، انگور(۴۶)، بلوبری(۴۰ ) یا آلو(۳۹) پایین‌تر است. همین مسئله باعث شده است که میوه نهال گیلاس به یک میان وعده مغذی برای افراد دیابتی تبدیل شود. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد افرادی که این میوه خوشمزه را به صورت منظم مصرف می‌کنند سطح ملاتونین بالایی خواهند داشت و همین امر به بهبود چرخه خواب و داشتن خوابی راحت کمک می‌کند. همچنین انجمن آلزایمر، گیلاس را به عنوان یک ماده افزایش دهنده حافظه دسته بندی کرده است زیرا این میوه سرشار از آنتی اکسیدان ‌ها است.

صادرات و واردات گیلاس در ایران چگونه است؟

همانطور که در اوایل مطالب ذکر شد، نهال گیلاس از هر جهت دارای ارزش و اهمیت است. خوشبختانه بازار گیلاس در دنیا بسیار داغ است و فرصت برای هرگونه رشد و سود دهی فراهم است. همچنین در کشورمان ایران زمینه ی صادرات گیلاس به کشور های عراق، ترکیه و آذربایجان و کسب درآمد دلاری از آنها فراهم است. شما عزیزان می توانید با کاشت و خرید نهال گیلاس مناسب، هم میوه ی آن و هم چوب گیلاس را به کشور های دیگر صادر کنید.

صفر تا صد احداث باغ گیلاس

چگونه یک باغ گیلاس احداث کنیم؟

همانطور که گفته شد باغ گیلاس فواید بی شماری برای شما خواهد داشت. درخت گیلاس از آن دست محصولاتی است که از تمامی بخش هایش می توان استفاده کرد. از میوه ی خوش طعم و پر خاصیتش تا چوب خوش رنگش  و …. می توان سود برد و استفاده ی گوناگونی کرد. درخت گیلاس به دلیل ویژگی هایش در بین کشاورزان و باغداران بسیار محبوبیت دارد. کاشت و خرید نهال گیلاس از کسب و کار های بسیار پر درآمد و سود ده می باشد. به طوری که می توان با سرمایه اولیه 60 میلیون تومان 1 هکتار زمین را زیر سطح کشت نهال گیلاس برد و پس از گذشت فقط 5 سال این مقدار زمین می تواند سود خالصی حدود 100 میلیون تومان در هر سال را به باغدار و کشاورز خوش شانسش بدهد.

میزان نور کافی برای نهال گیلاس:

نهال گیلاس نسبت به مکان های کم نور حساس است و کاشت آن در چنین مکان هایی توصیه نمی شود. به طور معمول نهال گیلاس برای رشد خوب و عمکرد بهینه احتیاج به حداقل 6 تا 8 ساعت نور مستقیم خورشید دارد. در صورتی که این نیاز نوری نهال گیلاس تامین نگردد، ممکن است درخت شما به باردهی نرسد و حتی ممکن است در صورت بار دادن، میوه های آن بی کیفیت، ریز و بسیار ترش مزه باشند.

بهترین مکان برای کاشت و خرید نهال گیلاس:

برای احداث یک باغ گیلاس در ابتدا باید نهال مناسب برای منطقه ی خود را پیدا کنید که این گزینش باید بر اساس مولفه هایی مثل آب هوا، گرمسیری یا سردسیری بودن، ارتفاع از سطح دریا، نوع خاک و … باشد. فراز نهال در انتخاب و خرید نهال گیلاس مناسب منطقه ی شما به شما کمک می کند.

بهترین مناطق برای کاشت نهال گیلاس مکان هایی است که تابستان های آن خشک و خنک باشد. بارندگی های تابستانه، برای نهال گیلاس بسیار مضر است و حتی می تواند منجر به پوسیدگی و له شدگی میوه های نهال گیلاس گردد. بنابراین عملکرد نهال گیلاس در مناطق ذکر شده، در بالا ترین حد خود می باشد. کاشت و خرید نهال گیلاس در مناطقی با تابستان های شدید و خیلی گرم اصلا توصیه نمی شود زیرا گرمای شدید منجر به چسبیدن گوشته و هسته میوه گلاس به یکدیگر می شود. در مقابل نهال گیلاس بارندگی در زمستان را دوست دارد و مقاومت سرمایی آن تا حدود -25 درجه می باشد. برای بر طرف شدن نیاز سرمایی نهال گیلاس خود، کاشت و خرید نهال گیلاس برای مناطق گرمسیری اصلا پیشنهاد نمی گردد ولی در عوض کاشت آن در مناطق سردسیری مناسب است.

مهم ترین نکات قبل از کشت نهال گیلاس

قبل از کشت نهال گیلاس چه چیز اهمیت دارد؟

همانطور که ذکر شد احداث باغ گیلاس بسیار سود آور است ولی خرید نهال گیلاس هم مهم است و نیازمند دانستن نکاتی است که به شما درک کاملی از محصول خریداری شده بدهد.

نهال گیلاس دارای انواع متفاوتی است و این طبقه بندی در نهال ها وابسته به ویژگی های هر نهال هستند. ویژگی هایی مثل زمان بار دهی، مراقبت، عمر بار دهی، میانگین وزن میوه و …. بیانگر خصوصیات منحصر به فرد هر نوعی از گیلاس می باشند. فراز نهال با شماست تا به شما در خرید نهال گیلاس مناسب مشاوره دهد. همان اندازه که دانستن نوع نهال گیلاس مناسب مهم است، پیدا کردن یک نهالستان معتبر و خوب هم برای خرید نهال گیلاس نیز بسیار اهمیت دارد. زیرا نحوه ی کاشت بذر و نگهداری از نهال، در روند باردهی و کیفیت آن مهم و تاثیر گذار است. نکته ی حائز اهمیت بعدی سالم بودن بدنه ی نهال گیلاس شماست. بدنه ی نهال  و برگ های آن باید عاری از هر گونه بیماری و آفات باشد.

بهترین نهال گیلاس کدام است؟

چه نهالی بهترین نهال است؟ چه نهالی مناسب خرید است؟

انتخاب و خرید بهترین نهال گیلاس رابطه ی مستقیم با سود شما در آینده خواهد داشت. پس دقت در خرید نهال گیلاس بسیار مهم است.

  • نهال گیلاس تک دانه مشهد
  • نهال گیلاس فرنگی
  • نهال گیلاس میراکس
  • نهال گیلاس زرد ارومیه
  • نهال گیلاس خوشه ای
  • نهال گیلاس سورینام
  • نهال گیلاس ناپلئونی
  • نهال گیلاس صورتی لواسان
    از بهترین و پر محصول ترین نهال های گیلاس در ایران می باشند.
seedling

دسته بندی محصولات

لیست پرطرفدار ترین ارقام نهال

seedling

نظرات کاربران

نظرات و سئوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
سبد خرید

فروش نهال گلدانی آغاز شد

جهت خرید انواع نهال با کارشناسان نهالستان در تماس باشید.

09149822008

منو
حساب کاربری من

تماس با نهالستان:

جهت دریافت مشاوره و یا خرید نهال ، کافیست روی یکی از راه های ارتباطی زیر کلیک نمایید.

امروز شنبه 6 مرداد 1403 است

هم اکنون ساعت 12:22:46 بعد از ظهر میباشد

(نهالستان باز است)

09149822008

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 22:00
مدیر پشتیبانی و فروش

09144832737

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 22:00
مدیر فروش

09149822008

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 22:00
پشتیبانی واتس آپ

09149822008

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 22:00
پشتیبانی تلگرام

اینستاگرام

تماس

قیمت

خانه

جستجو

تلگرام

واتساپ